تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
18
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان

کاربری‌سازی ۸ دستگاه اسکانیا تا بازسازی ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی

  • کد خبر : 91413
  • 08 مارس 2022 - 14:33
کاربری‌سازی ۸ دستگاه اسکانیا تا بازسازی ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اخیرا نسبت به اجرا و تکمیل چندین پروژه اقدام کرده است که کاربری سازی 8 دستگاه اسکانیا و بازسازی ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی از آن جمله است.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به عنوان متولی تامین و ارایه خدمات ایمنی در شهر به شمار می‌رود و کارکنان آن همواره برای ارایه خدمات ایمنی، آمادگی کامل دارند تا در صورت بروز حادثه در هر نقطه شهر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای خدمتگزاری حاضر شوند.

اتمام پروژه کاربری سازی ۸ دستگاه خودرو سنگین اسکانیا
این سازمان اخیرا تکمیل و احداث چند پروژه را در دستور کار خود قرار داده که مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره آن می‌گوید: یکی از اقدامات این سازمان اتمام پروژه کاربری سازی ۸ دستگاه خودرو سنگین اسکانیا است که به منظور نوسازی ناوگان عملیاتی سازمان و اجرای مطلوب‌تر در حریق و حوادث مختلف، با هزینه ای بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال انجام شده است.
ابراهیم مطلبی درباره پروژه بازسازی کامل ایستگاه ۲ آتش نشانی اصفهان نیز خبر می‌دهد: پس از حدود ۴۰ سال، تعمیرگاه سازمان آتش نشانی از ایستگاه شماره ۲ جدا شده و این مکان، به یک ایستگاه کامل تبدیل شد که این پروژه نیز با هزینه ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان
آنطور که او می گوید، نوسازی و خرید سیستم ارتباطات بی‌سیم دستی و خودرویی دیجیتال پروژه دیگری است که سازمان آتش نشانی برای آن ۷۷ میلیارد ریال هزینه کرده است.
مطلبی با بیان این مطلب، می افزاید: یکی از الزامات ما در حریق و حوادث مرتبط با آن، ارتباطات بی‌سیمی است که با حمایت های صورت گرفته این بیسیم ها ثبت قرارداد شده و تا آخر فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به سازمان آتش نشانی تحویل داده می شود. او از کاربری سازی ۲ دستگاه تویوتا نیز خبر داده و می افزاید: این خودروها به منظور تسهیل امدادرسانی معابری که عبور از آن دشوار است (مثل کوه صفه) با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال کاربری سازی شده اند. به گفته او، خرید و کاربری سازی دو دستگاه نیسان از دیگر اقدامات این سازمان است که به منظور عبور و مرور در بازارها با مسیرهای باریک و بهره مندی از پمپ آب در این خودروها با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام گرفته است

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.