تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
17
شمسایی، سرپرست شهرداری باغستان:

پیشرفت پروژه مجموعه فرهنگی آموزشی تفکر نصیرآباد

  • کد خبر : 92919
  • 15 می 2022 - 13:31
پیشرفت پروژه مجموعه فرهنگی آموزشی تفکر نصیرآباد
سرپرست شهرداری باغستان با اشاره پیشرفت روزافزون در احداث پروژه مجموعه فرهنگی آموزشی تفکر نصیرآباد و اجرای فوندانسیون بنای مجتمع، گفت: نگاه مدیران شهری باغستان سرمایه‌گذاری فرهنگی جهت بهره‌مندی شهروندان شریف باغستان است که مسئولان ارشد نهاد کتابخانه‌های عمومی با نگاه ویژه می‌توانند در مسیر اجرا ما را یاری کنند.

به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان اظهار‌کرد: توجه به حوزه فرهنگی و آموزشی و ایجاد زیرساخت‌های لازم یکی از مهم‌ترین رویکردها و سرفصل‌های مدنظر مجموعه شورای اسلامی و شهرداری باغستان است که به همین احداث پروژه‌های مربوطه در سطح شهر باغستان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به پروژه مجموعه فرهنگی آموزشی تفکر نصیرآباد، افزود: پس از آسیب و غیرقابل استفاده شدن کتابخانه تفکر نصیرآباد، طی حدود ۲ سال اخیر دغدغه مسئولان مدیریت شهری در کنار سایر مسئولان عالی شهرستانی و فرهنگ‌دوستان بر احیا و بازسازی این مجموعه بود.

سرپرست شهرداری باغستان بیان داشت: پس از برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلف و پیگیری‌های مسئولین محترم شهرستانی و استانی، تفاهم‌نامه مشترک میان شهرداری استان تهران و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تهران در خصوص احداث یک مجموعه فرهنگی آموزشی در زمین کتابخانه تفکر در سال گذشته به امضا رسید.

عزم مدیریت شهری باغستان برای رویش مجدد تفکر

شمسایی با اشاره به آغاز عملیات احداث این مجموعه از نیمه دوم سال گذشته، گفت: انشالله با نگاه ویژه اعضای محترم شورای اسلامی باغستان و تخصیص بودجه مناسب سالانه برای این پروژه، مجموعه فرهنگی آموزشی تفکر نصیرآباد در ۳ طبقه و با فضاهای کتابخانه‌ای، سالن همایش، کنفرانس، کلاس‌های آموزشی و … احداث خواهد شد.

وی با اشاره قرارداشتن پروژه در مرحله اجرای فونداسیون، تصریح‌کرد: با وجود اینکه تمام اعتبار این پروژه از محل منابع شهرداری خواهد بود و مدیران شهری این موضوع را جز وظیفه و سرمایه‌گذاری فرهنگی نمی‌دانند اما مسئولان ارشد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور می‌توانند با توجه بیشتر به این مجموعه مدیریت شهری را در مسیر احداث این مجموعه یاری کنند.

 مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.