تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
16

نشست مشترک مدیریت شهری باغستان با موضوع اراضی موقوفه نصیرآباد

  • کد خبر : 93360
  • 25 می 2022 - 13:54
نشست مشترک مدیریت شهری باغستان با موضوع اراضی موقوفه نصیرآباد
شمسایی، سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به برنامه‌ریزی مسئولین مدیریت شهری برای احداث یک مجموعه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در محله نصیرآباد با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، گفت: احداث کارگاه‌های اشتغالزایی برای خانوارهای بی‌سرپرست، بدسرپرست و بانوان سرپرست خانوار یکی از مهم‌ترین مسائل مورد پیگیری شهرداری باغستان است.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، نشست مشترک مدیریت شهری باغستان با نماینده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار و متولی اراضی موقوفه نصیرآباد در سالن جلسات شهرداری باغستان برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست شمسایی سرپرست شهرداری باغستان و با حضوراقایان علیزاده و اکبری اعضای شورای اسلامی شهر باغستان، معاون اداری مالی، معاون فنی و شهرسازی و متصدی املاک و مستغلات برگزار شد، در خصوص تمدید اجاره فی ما بین شهرداری و اداره اوقاف در خصوص پارک شهدای گمنام بحث و گفتگو شد.

احداث کارگاه‌های اشتغالزایی در دست پیگیری است

محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان در این جلسه با اشاره به تعامل حداکثری مجموعه مدیریت شهری با اداره اوقاف در خصوص رفاه شهروندان و پیشبرد اهداف مدیریتی، گفت: شورای اسلامی و شهرداری باغستان در نظر دارد با انجام توافقات و مقدمات لازم احداث یک مجموعه‌ فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای شهروندان محترم نصیرآباد را در دستور کار قرار دهد.

سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی شهرداری در حوزه اشتغال، گفت: احداث کارگاه‌های اقتصادی و اشتغالزایی برای خانوارهای کمتر برخوردار، بی‌سرپرست، بدسرپرست و بانوان سرپرست خانوار در منطقه نصیرآباد نیز یکی از مسائل مهمی است که مدیریت شهری به جد آن را پیگیری می‌کند.

 مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=93360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.