تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
5

روستاهای مدرن و ثروتمند جهان

  • کد خبر : 52930
  • 22 ژوئن 2019 - 14:48
روستاهای مدرن و ثروتمند جهان

روستاهای مدرن و ثروتمند جهان روستاگردی یکی از انواع سفر است برای فرار از زندگی مدرن و پر هیاهوی شهر.روستاها همیشه نماد طبیعت بکر و سادگی  هستند اما روستاهایی در جهان وجود دارند که علاوه بر طبیعت زیبا بسیار مدرن هستند و همین ویژگی سبب ورود گردشگران به این مناطق شده است؛ دیدن تقابل سنت […]

روستاهای مدرن و ثروتمند جهان

روستاگردی یکی از انواع سفر است برای فرار از زندگی مدرن و پر هیاهوی شهر.روستاها همیشه نماد طبیعت بکر و سادگی  هستند اما روستاهایی در جهان وجود دارند که علاوه بر طبیعت زیبا بسیار مدرن هستند و همین ویژگی سبب ورود گردشگران به این مناطق شده است؛ دیدن تقابل سنت و مدرنیته…در ادامه با این روستاهای خاص آشنا می شوید.

روستایی ثروتمند

Daily mail : آسمان‌خراش ۷۲ طبقه، تاکسی هوایی و مجموعه‌ای از ویلاهای لوکس، بخشی از نشانه‌های تجمل و رفاه در روستای هواکسی در استان جیانگسو چین است. تمامی ساکنان این روستا مالک بیش از یک میلیون یوان (۱۴۳۰۰۰ دلار) هستند و به هر خانواده به محض ورود به این روستا، یک خودرو و یک ویلا از سوی مقامات داده می‌شود. اما مشکل اینجاست که به محض ترک روستا، تمامی این دارایی‌ها را از دست خواهید داد.

مدرن‌ترین روستای جهان

هال اشتات روستای کوچک و رویایی در اتریش است.این روستا در کنار دریاچه ای به همین نام قرار دارد. و علاوه بر مناظر بسیار زیبا قدمتی ۷۰۰۰ ساله دارد. از جذابیت های این روستای ی تاریخی علاوه بر زیباییش انواع تفریحات مدرنی است که می توان درآن انجام داد ، در فصل های گرمتر در این روستا ورزشکاران زیادی به دوچرخه سواری ، قایقرانی یا پیاده روی می پردازند و فصل زمستان برای علاقه مندان به ورزشهای زمستانی نظیر اسکی مناسب است. در این منطقه هتل های کمی وجود دارد و به دلیل حجم بالای توریست ها در تابستان تقریبا تمام خانه ها نقش یک هتل را ایفا می کنند. این روستا به دلیل قدمت تاریخی در سال ۱۹۹۷ به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است.

روستایی با خانه های لوکس

روستای بیگو در چین با توجه به گزارش های میراث جهانی یکی از توریستی ترین و پربازدیدترین مناطق در جهان است. راز جذابیت این روستا خانه های آن است. یک زوج ارشیتکت  پس از بازدید از این روستا متوجه شدند که این منطقه جای خوبی برای بهره برداری  واستفاده از پروژه های معماری لوکس است.آنان می گویند که در ابتدا مردم محلی نمی دانستند که املاک شان چه ارزش واقعی ای دارند اکنون اما هتل شیکی در این منطقه احداث شده است که ۸۰ درصد از کارکنانش از روستاهای اطراف هستند همچنین خانه های قدیمی بازسازی شده با طراحی لوکس اکنون در میان گردشگران محبوبیت بالایی دارند.

مدرن ترین روستای سنگی

در دامنه کوه های شیبدار آلپ در ایتالیا، روستایی قرون وسطایی باستانی کلتا دی کستلبیانکو قرار دارد. این روستا مجموعه ای از خانه های سنگی قدیمی است. اما پشت این نمای قرون وسطایی یک راز با تکنولوژی بالا پنهان شده است، هرخانه یک باند پهن اینترنت و یک تلویزیون ماهواره ای دارد و روستا یک مرکز کسب و کار پیشرفته با کنفرانس از راه دور، فکس و تجهیزات صوتی و تصویری دارد.این روستا در اوایل سال های ۱۹۹۰ به عنوان اولین روستای الکترونیکی اروپا انتخاب شد. امروزه خانه های این روستا فوق العاده گران هستند. این روستا هرساله میزبان رویدادهای فرهنگی مانند : نمایشگاه های هنری ، کنسرت و …است.

مطالب دیگر در حوزه گردشگری را در  توریسم پرس  دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=52930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.