تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
6
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید:

توزیع ۱۴۰ حواله خرید بین دانش‌آموزان کم برخوردار توسط منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 112628
  • 18 سپتامبر 2023 - 16:23
توزیع ۱۴۰ حواله خرید بین دانش‌آموزان کم برخوردار توسط منطقه آزاد انزلی
۱۴۰ حواله خرید لوازم التحریر به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال بین دانش آموزان کم برخوردار مدارس محدوده این منطقه اهدا گردید.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدیریت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با شناسایی دانش آموزان کم برخوردار مدارس فعال واقع در محدوده این منطقه ۱۴۰ حواله خرید لوازم التحریر بین این دانش آموزان منطقه توزیع کرد.

این گزارش می‌افزاید، با توجه به اهمیت و توجه به اخلاق اسلامی و ارتقاء فرهنگ شهروندی ۱۷۰ جلد کتاب ارزشمند اصول شهروندی و ۷۰ جلد کتاب “دختر خوب و پسر خوب” (مجموعه‌ای از رفتارهای پسندیده اجتماعی و شهروندی) جهت استفاده و بهره‌مندی جامعه هدف دانش آموزان مدارس منطقه تهیه و به این دانش آموزان اهدا شد.

همچنین احداث یک مدرسه ۶ کلاسه در محدوده منطقه آزاد انزلی، در دستور کار این سازمان قرار گرفت که مراحل پایانی خود را سپری می کند. این مدرسه در راستای توسعه و بهبود فضای آموزشی با مشارکت اداره کل نوسازی در حال احداث است و منطقه آزاد انزلی نیز ۷۰ میلیارد ریال برای احداث آن اعتبار هزینه کرده است.

منطقه آزاد انزلی همچنین آموزش‌های لازم را در بخش‌های هنری و ورزشی در سطح مدارس و باشگاه‌ها ارائه کرده و نسبت به برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی اقدام نموده است.

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=112628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.