تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
4
شهردار گرگان خبر داد:

تهیه بسته‌های جدید سرمایه‌گذاری در گرگان

  • کد خبر : 116664
  • 14 ژانویه 2024 - 12:53
تهیه بسته‌های جدید سرمایه‌گذاری در گرگان
شهردار گرگان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند به افزایش اشتغال، درآمد و رشد اقتصادی شهرها کمک کند، از تدوین بسته‌های جدید سرمایه‌گذاری در این شهر خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این شهر اظهارکرد: سرمایه‌گذاری در توسعه اقتصاد شهری نقش موثری دارد و می‌تواند منجر به افزایش درآمد، اشتغال و رشد اقتصادی شهرها شود.

شهردار گرگان یکی از مزایای توسعه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف عمرانی، گردشگری، خدماتی، ساختمان و … را رسیدن به توسعه پایدار و پویایی اقتصاد شهری عنوان کرد و گفت: در همین راستا شهرداری گرگان بسترهای مناسب از جمله تسهیل در ارائه مجوزها و اختصاص مشوق‌ها را برای سرمایه‌گذاران پیش‌بینی کرده است.

وی با تاکید بر شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر گرگان ادامه داد: با حمایت‌های شورای اسلامی شهر گرگان و برگزاری جلسات مستمرهیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری، اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گرگان بسته‌ جدید سرمایه‌گذاری شامل ۴ پروژه  مسکونی، تفریحی و تجاری را تدوین کرده و به فراخوان عمومی گذاشته است‌.

سیدالنگی گفت: یکی از این پروژه‌ها آبشار مصنوعی گرگان بوده و کاربری آن تفریحی و تجاری است. فضای قابل احداث شامل ۲۰۰ مترمربع کافه رستوران، دو کلبه اقامتی ۴۵ متری و فضای تجاری ۲۰ متری خواهد بود. وی افزود: فروشگاه تجاری جنب پارکینگ نعلبندان که در هسته مرکزی شهر واقع شده از دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که کاربری آن تجاری خواهد بود. فضای قابل بهره‌برداری در این پروژه بالغ بر هزار و ۵۳۰ مترمربع خواهد بود.

شهردار گرگان اضافه کرد: عرصه ابتدای شهرک ویلاشهر با پیش‌بینی کاربری مسکونی و تجاری در زمینی بالغ بر ۳۸۰ مترمربع و همچنین احداث دو پل عابرپیاده با قابلیت بهره‌برداری تبلیغاتی در محور کمربندی ( روبروی شهرک ویلاشهر و روبه‌روی میدان‌بار) از دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که به فراخوان عمومی گذاشته شده است.

وی همچنین یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گرگان واقع در خیابان راه آهن، جنب ساختمان شماره ۲ شهرداری مراجعه نمایند و یا با شماره ۳۲۶۸۵۵۰۱-۰۱۷ تماس بگیرند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=116664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.