تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
4

تقدیر فرماندار از خدمات شهرداری گرگان در سفر ریاست جمهوری

  • کد خبر : 116067
  • 30 دسامبر 2023 - 9:35
تقدیر فرماندار از خدمات شهرداری گرگان در سفر ریاست جمهوری
اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان و رئیس ستاد استقبال از دور دوم سفر ریاست محترم جمهور، از اعضای این ستاد تجلیل به عمل آورد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری گرگان، نادری با بیان اینکه استقبال شورآفرین مردم هشیار شهرستان گرگان، بیانگر وطن‌دوستی آنان است اظهار کرد: این پیشواز با شکوه، نمایانگر حمایت اقشار مختلف مردم از نظام است که همچون گذشته با صلابت تمام، حامی نظام بوده، هستند و خواهند بود.

فرماندار شهرستان گرگان در ادامه افزود: همانطور که همدلی و برادری در بین مسئولین که در رسانه ها انعکاس موثری بر جای گذاشت امیدوارم با همین روحیه جهادی، برادری و مسئولیت پذیری در خدمتگزاری به مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان، پیشرو و پیش‌قدم باشند.

در ادامه سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان وجود این میزان از همدلی و همراهی را در بین تمامی دستگاه ها، در ایامی که شهرستان گرگان میزبان اعضای دولت سیزدهم بود، تحسین برانگیز برشمرد و افزود: شهرداری گرگان در مدیریت شهری و خدمات رسانی، تمامی تلاش خود را در برگزاری میزبانی ارزنده به کار گرفت و با یاری خداوند و روحیه جهادی خانواده شهرداری شهر گرگان، این هدف محقق شد.

عیسی مهری رییس شورای اسلامی شهر گرگان‌ در این نشست بیان کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان حجت را بر مسئولین تمام کردند و شایستگی بهترین ها را دارند و این استقبال پر شور و انسجام  آنان بار مسئولیت ما را سنگین تر می کند و خدمتگزاری به این مردم غیور عین عبادت است.

در پایان این مراسم از اعضای ستاد به ویژه کارکنان شهرداری گرگان و اعضای شورای اسلامی شهر تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است آیت‌‌الله سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت از صبح پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه تا عصر جمعه یکم دی ماه در استان گلستان با مصوبات و افتتاحیه های متعدد و موثر در راستای توسعه استان حضور داشتند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=116067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.