تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
9
در نمایشگاه ایران اکسپو 2023؛

بسته‌های سرمایه‌گذاری قشم فرصتی برای گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه

  • کد خبر : 107253
  • 10 می 2023 - 15:15
بسته‌های سرمایه‌گذاری قشم فرصتی برای گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه
ریيس اتحاديه صادركنندگان و واردكنندگان اربيل كردستان عراق گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم، فرصتی برای گسترش روابط تجاری است.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، گيلان سعيد عزيز با حضور در غرفه منطقه آزاد قشم در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳، هدف از این بازدید را آشنایی با ظرفیت‌های جزیره به‌منظور گسترش روابط تجاری دانست.

ریيس اتحاديه صادركنندگان و واردكنندگان اربيل كردستان عراق که به همراه هياتي از تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران اين اقليم و با حضور ولات اسعد پيرو، مدير بازرگاني نمايندگي حكومت اقليم كردستان عراق در جمهوري اسلامي ايران، از غرفه منطقه آزاد قشم بازدید کرد، در جریان ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری این منطقه نیز قرار گرفت.

غرفه منطقه آزاد قشم با معرفی ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری طراحی‌شده به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بازدیدکننده در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شماری در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، شیلات و تولیدی‌ها را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد که فرصتی برای کمک به توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

شایان‌ذکر است، منطقه آزاد قشم در غرفه شماره ۷ سالن ۳۸A پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، پذیرای حضور سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان علاقه‌مند است.

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=107253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.