تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
16
به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم؛

برگزاری آئین تجلیل از معلمان و فرهنگیان برتر شهر باغستان

  • کد خبر : 92671
  • 08 می 2022 - 8:51
برگزاری آئین تجلیل از معلمان و فرهنگیان برتر شهر باغستان
آئین تقدیر و تجلیل از معلمان و فرهنگیان برتر شهر باغستان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در حاشیه مراسم نماز جمعه در مصلی شهر باغستان برگزار شد.

به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، در این آئین که به همت شهرداری و ستاد نماز جمعه و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بنی‌احمدی امام جمعه باغستان، پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و شمسایی سرپرست شهرداری باغستان برگزار شد، از فرهنگیان برتر شهر با اهدای لوح یادبودی تجلیل به عمل آمد.

محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های ریاست، شورای معاونین، مدیران و تمامی فرهنگیان شهرستان شهریار و شهر باغستان، گفت: هفته گرامیداشت مقام معلم فرصتی است تا زحمات و تلاش‌های آموزگاران فرزندان این سرزمین در سنگر تعلیم و تربیت را یادآوری کرده و قدردان آن‌ها باشیم.
سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به رویکرد تعامل حداکثری مجموعه مدیریت شهری با آموزش و پرورش، گفت: انشالله با همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش در مسیر کمک و پیشرفت حوزه آموزشی به ویژه ارتقا سرانه‌های آموزشی در شهر باغستان گام خواهیم برداشت.

 مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.