اجرای تبلیغات محیطی خلاق بر روی ایستگاههای بازیافت و خودروهای جمع آوری پسماند خشک
به گزارش صنعت و توریسم به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، غلامرضا ساکتی با بیان اینکه دوره جدید تبلیغات محیطی ایستگاه های بازیافت و خودروهای جمع آوری پسماند خشک به اهمیت موضوع تفکیک و تحویل آن به مراکز مجاز دریافت پسماند از قبیل ایستگاه های بازیافت پرداخته است، گفت: «تحت تعقیب» شعار این دوره تبلیغات شهری است که در قالب طراحی ۱۰ طرح گرافیکی بر روی ۳۵ ایستگاه بازیافت، ۹۰ خودرو جمع آوری پسماند خشک و سایر فضاهای بصری در اختیار سازمان از تاریخ ۱۵ اسفندماه، انجام گرفته است.
ساکتی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بر توسعه فرهنگِ تفکیک از مبدأ تأکید دارد خاطر نشان کرد: برنامههای متعدد دیگری نیز در آستانه سال نو جهت افزایش آگاهی و ارایه آموزش های تخصصی به شهروندان در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به فراخوان عکس سفره های هفت سین با هنر بازآفرینی، فراخوان تهیه فیلم از بازی های بازیافتی، اجرای طرح “ب مثل بازیافت” در ایستگاه های بازیافت، استقرار ایستگاه های سیار آموزشی در محلات، نمایش حاجی فیروز در محلات و توزیع گل در ازای دریافت پسماند خشک و توزیع پوستر پویش مدیرشو در ساختمان های بلند مرتبه اشاره کرد.
وی ادامه داد: شهروندان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات و برنامه های فرهنگی آموزشی سازمان مدیریت پسملند می توانند با شمار تلفن ۳۵۳۱۴۵۳۳ داخلی ۱۱۲ تماس و یا به آدرس وبسایت سازمان به نشانی www.pasmand.isfahan.ir مراجعه نمایند.
مطالب دیگر در حوزه بانک را در صنعت و توریسم دنبال کنید