تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
5
با حضور معاون رئیس جمهور؛

آیین اختتامیه آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات گرگان برگزار شد

  • کد خبر : 115488
  • 10 دسامبر 2023 - 11:50
آیین اختتامیه آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات گرگان برگزار شد
آیین اختتامیه آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات گرگان با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور و مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این مراسم گفت: در سال های اخیر آموزش در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه ای یکی از نیازهای به حق مردم در سطح شهر گرگان بوده است.

وی افزود: شهرداری گرگان توسط خانه فرهنگ رسانه در ۱۴ خانه فرهنگ خود، آموزش سواد رسانه ای برای  ۱۵۰۰ نفر – ساعت در محلات را در دستور کار خود قرار داده است.

سیدالنگی تصریح کرد: باتوجه به ضرورت آشنایی با فضای مجازی در سالهای اخیر، شهرداری گرگان پس از  آموزش سواد رسانه ای در محلات در نظر دارد با همکاری آموزش و پرورش نسبت به آموزش دانش آموزان مدارس و همچنین آموزش کارکنان در دستگاه های اداری اقدام کند. وی خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان در نظر دارد با نگاه ویژه به آموزش به موقع و توانمندسازی افراد محلات به تکنولوژی های روز جامعه، نقش موثری در تشخیص اخبار ناصواب از مطالب صواب اقدامی تاثیرگذار انجام بدهد.

عیسی مهری رییس شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین ابزارهای دشمن در کشور ما در سالهای اخیر فعالیت در حوزه رسانه بوده است از این رو آموزش فضای مجازی و سواد رسانه و همچنین انتقال این مطالب به دیگران بیش از پیش اهمیت دارد. وی افزود: اگر از فضای مجازی به خوب بهره برداری نشود بسیار مخرب و بسیار تأثیرگذار است و هزینه هایی برای کشور و آسیب به افراد جامعه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به بسترهای ایجاد شهر هوشمند در گرگان و ارائه خدمات شهری در بستر هوشمندسازی خدمات برای بهره برداری شهروندان از خدمات شهری توجه به آموزش تکنولوژی جدید و فضای مجازی به شهروندان اقدام شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دکتر مجتبی لشکربلوکی استاد دوره سواد رسانه محلات، هادی عرب فعال رسانه ای و فضای مجازی جبهه انقلاب و آقایان موسی جرجانی، علی منصوری رضی، روح الله کلانتری، غلامرضا خارکوهی، بهنام نیک پیام، جواد فرامرزی، یحیی آذری، حمید کاویانی، عبدالقیوم شکاری و حاج محمد دیلم کتولی از فعالان پیشکسوت حوزه رسانه و فضای مجازی تقدیر بعمل آمد.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=115488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.