تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
16
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

آمادگی‌ آتش‌نشانی برای مقابله با سیلاب احتمالی در اصفهان

  • کد خبر : 96023
  • 28 جولای 2022 - 10:19
آمادگی‌ آتش‌نشانی برای مقابله با سیلاب احتمالی در اصفهان
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده باش کامل این سازمان برای مقابله با سیلاب احتمالی در در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام وضعیت هشدار و آماده‌باش به تمام واحدهای امدادی استان به دلیل پیش‌بینی بارش‌های سنگین شهر اصفهان در روزهای پنجشنبه و جمعه _ششم و هفتم مردادماه_ جلساتی برگزار و تکالیفی برای تمام دستگاه‌های امدادی مشخص شد.

او افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بنا بر وظیفه ذاتی، آمادگی لازم را برای مدیریت این سیلاب احتمالی دارد و با استفاده از تمام ظرفیت، امکانات، ادوات و تجهیزات غواصی و امدادرسانی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

مطلبی با بیان اینکه تعدادی از کارکنان سازمان که روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته طبق برنامه تعطیل بودند نیز برای مدیریت هرچه بهتر این موضوع فراخوانده شده اند، تأکید کرد: جلسات متعددی در حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان برگزار شده است که امیدواریم در سایه همدلی و هم‌افزایی و تشریک مساعی تمام دستگاه‌های امدادی، بدون بروز مشکل سیلاب احتمالی را پشت سر بگذاریم.

مطلبی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی با تمام قوا در خدمت مردم است و هر زمانی که نیاز به حضور نیروها و تجهیزات آتش‌نشانی در برابر خطر و امکان تهدید وجود داشته باشد، با تمام امکانات در خدمت شهروندان هستیم.

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=96023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.