تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
20

یک هتل ۵ ستاره و مجموعه فرهنگی و تفریحی در کیش افتتاح شد

  • کد خبر : 11226
  • 18 جولای 2017 - 10:31

به گزارش خبرنگار صنعت و توریسم، هتل ۵ ستاره  و مجموعه فرهنگی و تفریحی دو طرح گردشگری بودند که به طور رسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور عصر دوشنبه در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کردند. این هتل ۵ ستاره با زیربنای ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۷ هزار […]

به گزارش خبرنگار صنعت و توریسم، هتل ۵ ستاره  و مجموعه فرهنگی و تفریحی دو طرح گردشگری بودند که به طور رسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور عصر دوشنبه در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کردند.

این هتل ۵ ستاره با زیربنای ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. این هتل ۵ ستاره با معماری زیبا و با هدف افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و ارتقاء سطح خدمات گردشگری در جزیره کیش ساخته شده و دارای ۱۴۴ اتاق و ۳۲۰ تخت اقامتی است. لازم به ذکر است که هتل ویدا با سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مدت‌زمان ۴۸ ماه ساخته شده است.

مجموعه فرهنگی و تفریحی دیگر با بزرگترین آبنمای موزیکال دریایی در کشور با قابلیت‌های متنوعی از جمله لیزر شو، ویدئو پروجکشن، پرده‌های آبی، افکت آتش و ربات‌های پیشرفته که این آبنما را از سایر آبنماهایی که تاکنون در منطقه خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس ساخته شده پیشرفته‌تر و کامل‌تر می‌سازد آخرین طرحی است که با حضور جهانگیری در کیش به بهره‌برداری رسید.

مجموعه فرهنگی و تفریحی آوای خلیج فارس، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در فضایی به وسعت ۳۵ هزار متر مربع در ساحل شرقی کیش ساخته و تجهیز شده است.

بزرگ‌ترین آمفی تئاتر ساحلی کشور با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر جهت اجرای نمایش‌ها و کنسرت‌های موسیقی، همچنین ویژه برنامه‌های نوروزی و تورهای روزانه، مرکز بازی کودکان، رستوران وفودکرت ازجمله بخش‌های مهم این مجموعه فرهنگی و گردشگری است.

علاوه بر این مرکز تفریحات دریایی دیگر طرحی بود که توسط معاون اول رییس‌جمهوری افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=11226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.