تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
5

گام به گام با پروژه های عمرانی شهرداری خوی

  • کد خبر : 82365
  • 04 جولای 2021 - 10:27
گام به گام با پروژه های عمرانی شهرداری خوی
عملیات عمرانی از سوی 25 اکیپ عمرانی در سطح شهر خوی انجام شد.

گام به گام با پروژه های عمرانی شهرداری خوی

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی بیش از ۲۵ اکیپ عمرانی شهرداری در اجرای پروژه های کلان عمرانی و ساختمان سازی ، ترمیم و زیبا سازی ، آسفالت ریزی و روکش آسفالت ، اجرای سنگ فرش و جدول گذاری در سطح شهر اقدام می کنند .

محرم اکبرزاده اظهار داشت : با توجه به اهداف عمرانی شهرداری در مناطق مختلف شهر پروژه های مختلف از سوی بیش از ۲۵ اکیپ در حال اجراست .

اقدامات مختلف عمرانی شهرداری خوی

شهردار خوی گفت : پروژه آماده سازی و زیرسازی ادامه مسیر کمربندی شهید سلیمانی در بخش پایانی و اتصال به جاده قطور و نیز بطور مستمر در دست اجرا بوده و همزمان نیز اقدامات مختلف عمرانی در احداث و تکمیل پل دوم کمربندی از سوی اکیپ های عمرانی شهرداری انجام می شود .

وی گفت : احداث پروژه پارک قوناخلار نیز در مراحل نهایی خود بوده ، پروژه های سنگ فرش ، جدول گذاری ، کاشت فضای سبز ، دیوار چینی صورت گرفته ، احداث سرویس بهداشتی در دست انجام بوده و پیست های بازی کودکان طی هفته گذشته در این پارک نصب شده است .

بهره برداری از پارک قوناخلار  در آینده نزدیک

شهردار خوی تاکید کرد : پارک قوناخلار با بخش های مختلف پیش بینی شده خواهد توانست بسیاری از نیازهای شهروندان و مسافرین را تامین نموده و فضای مهمی در حوزه افزایش رفاه شهروندان ایجاد خواهد شد ، برهمین اساس اکیپ های مختلف عمرانی شهرداری تلاش می کنند تا هر چه سریعتر این پارک به بهره برداری برسد .

اکبرزاده تصریح کرد : پروژه اتصال مسیر مفابل تفرجگاه طبیعت به پل خاتون و احداث بخشی از مسیر شامل آماده سازی ، جدول گذاری ، زیرسازی ، و احداث دیوار به پایان رسیده است .

مراحل پایانی احداث پارک قمری اصل توسط شهرداری خوی

وی همچنین اضافه کرد : احداث پارک قمری اصل نیز از سوی شهرداری خوی به مراحل پایانی خود رسیده ، جدول گذاری ، سنگ فرش و ایجاد فضای سبز انجام شده و در حال حاضر تجهیزات و امکانات ورزشی و پیست های بازی کودکان تامین شده و در این پارک نصب می شود .

اکبرزاده خاطرنشان کرد: زیر سازی و آماده سازی در میدان مجتهد و خیابان حاج آقا رضالو در حال اجرا بوده و در حال حاضر برای عملیات آسفالت ریزی آماده سازی می شود .

بهسازی و استاندارد سازی پیاده روها

شهردار خوی گفت : پروژه اصلاح و جدول گذاری معابر سطح شهر نیز در خیابان شریعتی در حال انجام است . همچنین عملیات روکش آسفالت و آسفالت ریزی میدان مجتهد خیابان شهید حاج آقا رضالو و در بلواربهشتی شمالی انجام می شود .

وی یادآوری کرد : در راستای بهسازی و استاندارد سازی پیاده روها برای افزایش امنیت و آرامش شهروندان در کنار جدول گذاری و آسفالت معابر و کوچه ها ، بازسازی و اصلاح پیاده رو های سطح شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار داشته و این پروژه در بلوار ۱۵ خرداد ، ورودی کوی شهدا ، بلوار مطهری ، میدان مجتهد و بلوار قمری اصل در حال انجام است .

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=82365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.