تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
15

گام بلند شهرداری سبزوار در مسیر شفاف سازی

  • کد خبر : 90859
  • 19 فوریه 2022 - 15:42
گام بلند شهرداری سبزوار در مسیر شفاف سازی
شهردار سبزوار با اشاره به شفاف سازی فعالیت های شهرداری از طریق سامانه الکترونیکی جدید گفت: مردم محرم ما هستند و شفافیت در عمل باید باشد نه در شعار.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، موسی رجب زاده با تاکید بر شفاف سازی و ارایه خدمات الکترونیکی به مردم از طریق سامانه جدید شهرداری برای کاهش هزینه های رفت و آمد و کاهش ترافیک شهری گفت: در این سامانه مشخصات املاک و مستغلات، مشخصات منابع انسانی شهرداری، مشخصات قراردادها، پیمانکاران، مبالغ پرداختی و بسیاری از خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی ارایه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما حافظ بیت المال هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند، افزود:  اگر سبزوار قرار است استان شود باید ظاهری زیبا و مرتب داشته باشد. وی با اشاره به تاخیر صادر نشدن فیش حقوقی شهردار سبزوار از مشهد و حجم زیاد بارگذاری فیش های حقوقی روی سامانه اضافه کرد: از ابتدای سال آینده از طریق سایت شهرداری فیش های حقوقی پرسنل شهرداری و اعضای شورا قابل رویت برای مردم خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار نیز گفت: دیگر هیچ چیز مخفی نخواهد بود مردم  و  در شهرداری از همه امور شهرداری باخبر خواهند شد.

امین اله مظلوم افزود: امروزه خواسته اصلی مردم شفافیت است و شهروندان بحق درخواست دارند از همه امور شورا و شهرداری باخبر باشند .وی گفت: ️شورای ششم برای پاسخ به این مطالبه مردم و تحقق یکی از شعارهای خود، در اولین مصوبات طرح شفافیت را تصویب کرد که در حال اجراست .

رونمایی از سایت جدید و سامانه ها در جهت شفافیت سازی

او بیان کرد: ️شهرداری هم امروز با رونمایی از سایت جدید و سامانه های شفافیت خودش اولین قدم را به خوبی در این زمینه برداشت.

این عضو شورای شهر سبزوار تصریح کرد:️ از شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری که این مهم را در کمترین زمان و هزینه اجرایی کردند تقدیر و تشکر می کنیم.مظلوم ادامه داد: ️شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به این سایت تمام امور قراردادها و نیروی انسانی و مستغلات شهرداری را مشاهده کنند و دیگر هیچ چیزی مخفی نخواهد بود.وی گفت: امید است در آینده نزدیک بخش هوشمندسازی هم اجرایی خواهد شد و همشهریان عزیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

او بیان کرد: ️در بحث حقوق های شهردار و مدیران شهرداری شورای شهر ورود کرده و بررسی های اولیه انجام شده، این موضوع دغدغه شهردار هم هست و در حال بررسی هستند.وی اظهار کرد: ️به زودی با مشخص شدن حقوق شهردار، فیش های حقوقی نیروهای شهرداری در سامانه شفافیت منتشر خواهد شد تا شهروندان از وضعیت حقوق پرسنل شهرداری مطلع باشند .

مظلوم گفت: برای متعادل کردن حقوق ها نیز اقدام کرده ایم و در این رابطه مذاکراتی با مسئولان ذیربط استان انجام دادیم.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=90859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.