تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
6
سید محمدرضا سیدالنگی:

کیفیت خدمات رسانی شهرداری گرگان با «دیده بان محلات» افزایش می یابد

  • کد خبر : 110806
  • 19 جولای 2023 - 13:42
کیفیت خدمات رسانی شهرداری گرگان با «دیده بان محلات» افزایش می یابد
شهردار گرگان گفت: با سامانه نرم افزاری دیده بان محلات، کیفیت خدمت رسانی به شهروندان افزایش پیدا می کند.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از سامانه موبایلی دیده بان محلات (محله من) گفت: شهرداری گرگان با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال هوشمندسازی ارائه خدمات شهری در ارتباط بی واسطه با شهروندان است.

وی افزود: ارائه خدمات به شهروندان باید آسان و بی واسطه باشد و شهروندان باید بتوانند در جای جای شهر خواسته ها و مشکلات خود با رأس هرم شهری مطرح می کنند تا پس از رصد مشکلات در اسرع وقت رفع می شود.

سیدالنگی با اشاره به نرم افزار دیده بان محلات خاطرنشان کرد: با مشارکت دیده بان های ما در محلات، مدیریت شهری در محلات بدون واسطه به مدیریت کمک می کند تا با رفع معضلات بتوانیم بالاترین کیفیت خدمات را ارائه دهیم. وی با بیان اینکه شهر خوب و آباد با مشارکت شهروندان ساخته می شود، تصریح کرد: امیدواریم با رونمایی از این نرم افزار شاهد بهره وری و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان باشیم.

لازم به ذکر است، آیین رونمایی از سامانه موبایلی «دیده بان محلات» در راستای افزایش کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی عمومی، کاهش سفرهای شهری، نظارت یکپارچه بر خدمت رسانی مناطق، نواحی و سازمان های تابعه روز گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معتمدین محلات و نماینده شرکت رایان اندیشه نصر برگزار شد.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=110806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.