تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

کافه تهرون با منوی سنتی

  • کد خبر : 48598
  • 14 ژانویه 2019 - 11:20
کافه تهرون با منوی سنتی

کافه تهرون با منوی سنتی گاهی اوقات دلمان تنگ می‌شود برای حیاط سرسبز و کوچک مادر بزرگ، برای گلدان‌های شمعدانی کنار حوض، برای بوی خوش کوکو سبزی، برای دیدن عکس‌های قدیمی خانواده کنار طاقچه، برای… . خلاصه هر چیزی که ما را به قدیم و احوال خوش گذشته می‌برد. امروز آپارتمان‌های بزرگ جای خانه کوچک […]

کافه تهرون با منوی سنتی

گاهی اوقات دلمان تنگ می‌شود برای حیاط سرسبز و کوچک مادر بزرگ، برای گلدان‌های شمعدانی کنار حوض، برای بوی خوش کوکو سبزی، برای دیدن عکس‌های قدیمی خانواده کنار طاقچه، برای… . خلاصه هر چیزی که ما را به قدیم و احوال خوش گذشته می‌برد.

امروز آپارتمان‌های بزرگ جای خانه کوچک و حیاط‌دار مادربزرگ را گرفته‌اند و خود مادربزرگ هم دیگر پشت پنجره کوچک چوبی منتظر ما نیست. برای به‌دست‌آوردن لحظه‌ای از آن زمان و شاید برای اندکی دلخوشی، خانه‌ای مربوط به دهه چهل در خیابان ویلا (نجات‌الهی) برای سر زدن بد نباشد. کافه تهرون که سابق بر این در دل باغ نگارستان قرار داشت. مدتی است به اینجا منتقل‌شده و در دل این خانه قدیمی یک کافه رستوران بسیار زیبا و نوستالژیک دایر کرده‌است.

کافه تهرون کاملا شکل و فضای تهران قدیم را زنده می‌کند. البته به‌طوریکه احساس می‌کنید در خانه قدیمی مادربزرگ یا پدربزرگ‌تان نشسته و اندکی هم احساس غریبی نمی‌کنید میز و صندلی‌های چوبی قدیمی، رومیزی‌های پارچه‌ای، ظروف گل‌سرخی، حیاط سرسبز، گلدان‌های شمعدانی، حوض فیروزه‌ای همگی حس آشنا و زیبایی در شما ایجاد می‌کنند.

منوی کافه کاملا ایرانی و سنتی بوده و خبری از اسم‌های عجیب و غریب نیست، از کوکو سبزی و میرزاقاسمی به‌عنوان وعده ناهار و یا تارت هل و گلاب و شربت خیار سکنجبین. تمامی این نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در بهترین کیفیت و طعم هستند. البته قیمت‌ها کمی بالاست اما واقعا ارزش امتحان‌کردن را دارند و نه فقط یکبار بارها و بارها امتحان این خوشمزه‌های نوستالژیک به شما پیشنهاد می‌شود.

مطالب دیگر در حوزه گردشگری  را درتورسیم پرس دنبال کنید.

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=48598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.