تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
16
دیدار نوروزی مجموعه مدیریت شهری باغستان با نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی

پیگیری احداث بیمارستان و استقرار اداره برق منطقه‌ای در باغستان

  • کد خبر : 92113
  • 11 آوریل 2022 - 15:46
پیگیری احداث بیمارستان و استقرار اداره برق منطقه‌ای در باغستان
سرپرست شهرداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر باغستان ضمن دیدار نوروزی با دکتر حق‌وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بر آمادگی مجموعه مدیریت شهری به منظور همکاری و پیگیری احداث بیمارستان و استقرار اداره برق منطقه‌ای در باغستان تاکید کردند.

به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، مجموعه مدیریت شهری باغستان صبح امروز با دکتر حق‌وردی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که با حضور شمسایی سرپرست شهرداری، رحیمی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر باغستان برگزار شد، حاضرین بر لزوم هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش در سال جاری در راستای حل مشکلات و مسائل شهروندان تاکید کردند.

در این دیدار سرپرست شهرداری باغستان و اعضای شورای اسلامی ضمن بیان مسائل و مشکلات شهر باغستان و تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس طی مدت اخیر، کمک‌های استانی و ملی به پروژه‌های شاخص منطقه از جمله پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید متوسلیان را امری ضروری دانستند.

در این نشست هم‌اندیشی همچنین در خصوص دو مسئله استقرار اداره برق منطقه‌ای و پیگیری احداث بیمارستان در شهر باغستان تبادل نظر و گفتگو شد که مدیریت شهری باغستان آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و پیگیری در این خصوص اعلام نمودند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.