به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، حسین دارینی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تیم مرکز پشتیبانی، تمامی ارتباطات شبکه و سرویس‌های شهرداری سبزوار در بخش‌های مختلف کنترل می‌شود و در صورت بروز هر اختلالی، ارتباط با بخش مربوطه برقرار و ارسال تجهیزات مورد نیاز جهت رفع مشکلات پیش آمده در حداقل زمان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مرکز تماس پشتیبانی اداره فناوری از ابتدای سال تاکنون، پاسخگوی بیش از ۲۰۰ تماس و مراجعه حضوری از سوی شهروندان در جهت رفع مشکلات پرداخت های الکترونیکی(عوارض خودرو،نوسازی،پسماند و …) و چک کردن تصاویر دوربین های سطح شهر  بوده است.

دارینی اظهار کرد: در این راستا همچنین این مرکز پاسخگوی بیش از ۵۰۰ مورد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری بوده است.

مدیر اداره فناوری و اطلاعات شهرداری سبزوار گفت: شهروندان نیز می‌توانند مشکلات پرداختی در قبوض را بصورت حضوری با مراجعه به واحد پرداخت های الکترونیکی اداره فاوا و یا غیر حضوری با شماره تماس این واحد (۴۴۲۴۱۷۸۴) مطرح نمایند تا در اسرع وقت به مشکلاتشان رسیدگی شود.