تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
19
مدیرعامل در گفتگو با خبرگزاری های فارس، تسنیم و روزنامه های کیهان و جام جم:

همکاری سازمان ها برای رفع دغدغه مسکن

  • کد خبر : 84357
  • 23 آگوست 2021 - 13:39
همکاری سازمان ها برای رفع دغدغه مسکن
دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرگزاری های فارس، تسنیم و روزنامه های کیهان و جام جم گفت: امیدواریم همه سازمان‌ها برای رفع دغدغه مردم در کنار وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن قرار گیرند.

همکاری سازمان ها برای رفع دغدغه مسکن

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر شایان در بازدید از خبرگزاری های فارس، تسنیم و روزنامه های کیهان و جام جم افزود: رفع دغدغه مسکن که برای رضایت مردم انجام می‌شود، قطعاً رضایت خالق را هم در پی خواهد داشت و امیدواریم همه سازمان‌ها در کنار وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن قرار گیرند و با مشارکت و همکاری، مشکلات هر دو حوزه اشتغال و مسکن حل شود.

وی همچنین افز‌ود: مشکل تامین و عرضه مسکن ارزان در صورت همکاری پنج دستگاه شامل راه و شهرسازی از طریق تامین زمین مورد نیاز برای ساخت و ساز، صمت از طریق تامین مواد اولیه ساخت وساز(فولاد،سیمان،میلگرد و..)، نفت از طریق تامین گاز، نیرو ازطریق تامین برق و آب و همچنین ‌شهرداری‌ها ازطریق تسهیل در صدورپروانه های ساخت وساز قابل برطرف شدن است.

تمرکز  بانک مسکن بر رفع مهمترین و بزرگترین دغدغه مردم

محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در این نشست ها خطاب به اصحاب رسانه در تشریح عملکرد بانک گفت: بانک مسکن همه توان خود را بر رفع مهمترین و بزرگترین دغدغه مردم که همان خانه‌دار شدن است، متمرکز کرده و برای این منظور بعداز تامین مالی گسترده و فراگیر طرح مسکن مهر ، در حال حاضر تامین مالی طرح اقدام مسکن ملی را برعهده دارد.

در پایان مسوولان خبرگزاری های فارس، تسنیم و روزنامه های کیهان و جام جم اعلام کردند:ما نیز آماده هستیم هر کمکی که از دستمان بر می آید برای رفع مشکل مسکن انجام دهیم و با توجه به قول رییس جمهور مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی همه ما موظف به انجام امور هستیم. هرکسی در جایگاه خودش باید به رییس جمهور کمک کند و امیدواریم این مشکل حل شود.

مطالب دیگر در حوزه بانک را در صنعت و توریسم دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=84357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.