تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
9
با حضور همرزمان و همکاران مرحوم حاج اصغر امانی برگزار شد :

همایش «یاد یار» در منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 103970
  • 07 فوریه 2023 - 15:35
همایش «یاد یار» در منطقه آزاد انزلی
در پاسداشت یک عمر فعالیت جهادی رزمنده عرصه اقتصادی جانباز سر افراز حاج اصغر امانی همایشی با نام "یاد یار"به همت انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ، جامعه بازار و سازمان منطقه آزاد انزلی در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در این مراسم ضمن حضور خانواده محترم مرحوم امانی، دوستان، همرزمان دوران ۸ سال دفاع مقدس، اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و جمعی از معاونین و مدیران سازمان ، کارآفرینان و سرمایه گذاران منطقه آزاد انزلی نیز حضور و یاد یار قدیمی خود را زنده نگاه داشتند.

طی این همایش آقایان مهدی کاظمیان به نمایندگی از مجموعه مدیران منطقه آزاد انزلی و ،صادق برزگر، محمود نادم، دکتر فتوحی و پاک سرشت به نمایندگی، انجمن سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی و همرزمان دوران جنگ با سخنرانی های خود به تبیین شخصیت مرحوم حاج اصغر امانی پرداختند و همچنین دنیا مالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، بعلت فراهم نبودن شرایط حضور، پیامی را جهت پاسداشت شخصیت آن عزیز سفر کرده ارسال نمودند و پونه نیکوی نیز با خواندن اشعاری این مجلس را پاس داشتند.

در انتهای این همایش نیز به پاس یک عمر تلاش و مجاهدت حاج اصغر امانی در جبهه جنگ و عرصه اقتصادی، ، لوح یادبود مراسم “یاد یار” از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به خانواده ی مرحوم امانی تقدیم شد.

گفتنی است مرحوم اصغر امانی رئیس فقید انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی و همچنین از پیشکسوتان سپاه استان و از رزمندگان لشکر قدس گیلان بود که سال گذشته بر اثر حادثه رانندگی در مسیر قزوین به لوشان درگذشت.

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=103970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.