تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
19

نقش موثر پست و گمرک در افزایش رضایتمندی مشتریان در سطح جهانی

  • کد خبر : 39582
  • 29 سپتامبر 2018 - 14:20

نقش موثر پست و گمرک در افزایش رضایتمندی مشتریان در سطح جهانی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در کارگاه بین المللی معرفی سیستم اظهار نامه الکترونیکی گمرک (CDS) گفت: توسعه همکاری های دو جانبه پست و گمرک نقش بسزایی در بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان در سطح جهان […]

نقش موثر پست و گمرک در افزایش رضایتمندی مشتریان در سطح جهانی

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست
در کارگاه بین المللی معرفی سیستم اظهار نامه الکترونیکی گمرک
(CDS)
گفت: توسعه همکاری های دو جانبه پست و گمرک نقش بسزایی
در بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان در سطح جهان دارد
.

به گزارش توریسم پرس، مهندس نعمتی روز شنبه در مراسم آغاز به کار
این کارگاه آموزشی که با همکاری شرکت ملی پست، گمرک، دانشکده علمی
کاربردی پست و مخابرات و اتحادیه پستی جهانی و با حضور نمایندگان پست
کشورهای آسیا و اقیانوسیه در هتل فردوسی برگزار شد، افزود: هدف ما از حضور
در این همایش بهره مندی از تکنولوژی ها و ایده های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات
است
.

وی با اشاره به اینکه اگرچه استفاده از فناورهای نوین پست نامه را با چالش مواجه
کرده است، اظهار داشت: از دیگر سو ایجاد دسترسی عمومی به بازارهای جهانی،
نقش بسزایی در توسعه امانات و بسته های تجارت الکترونیک ایفا کرده است
.

معاون وزیر از سیستم اظهار نامه گمرکی به عنوان تجربه ای جدید و کارآمد در
فرایندهای پستی و گمرگی در جریان ارتباطی پست یاد کرد و افزود: این سیستم با
ویژگی بارزی که دارد می تواند تسریع کننده و تسهیل کننده عملیات ترخیص مرسولات
پستی باشد
.

مهندس نعمتی گفت: اتحادیه پستی جهانی و سازمان جهانی گمرک بر مبنای مفاد کنوانسیون
کیوتو، بهره مندی از این سیستم را به عنوان یک اقدام مثبت در راستای بهینه سازی جریان
ارسال و تحویل مرسولات بین المللی به کشورهای عضو توصیه کرده است
.

وی با تاکید بر اینکه شرط اصلی توانایی، توسعه و پیشرفت؛ اتکا به دانش است و این
دوره آموزشی نقش بی بدیلی در ارتقا دانش همکاران پست و گمرک دارد، اظهار امیدواری
کرد: با استقرار این سیستم در دفاتر گمرکی، شاهد تحول در حوزه ارسال مراسلات به مقاصد
خارج از کشور باشیم
.

مدیرعامل در پایان از همکاری های اتحادیه پستی جهانی و مدیران و مسئولان دانشکده پست
و مخابرات به عنوان هاب آموزشی در منطقه غرب آسیا در حوزه صنعت ارتباطات و فناوری
اطلاعات به دلیل برگزاری این کارگاه آموزشی و ایجاد فرصت آشنایی با ملل و تقویت سطح
تعاملات و هم اندیشی به منظور بهبود خدمات رسانی تقدیر و تشکر کرد
.

شایان ذکر است دوره بین المللی معرفی سیستم اظهار نامه الکترونیکی گمرک CDS (پلت
فرم نرم افزاری است که با هدف ایجاد تسهیلات و سرعت بخشیدن به فرآیند مرسولات
گمرکی در مبادی مبادله مرسوله) از امروز شنبه به مدت سه روز با حضور نمایندگان
پست کشورهای آسیا و اقیانوسیه و کارکنان گمرک ایران در هتل فردوسی در حال برگزاری
است
.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=39582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.