تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
20

نشست مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با سرپرست امور شعب بانک ملی استان

  • کد خبر : 85553
  • 16 سپتامبر 2021 - 11:14
نشست مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با سرپرست امور شعب بانک ملی استان
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با سرپرست امور شعب بانک ملی استان نشست برگزار کرد .

نشست مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با سرپرست امور شعب بانک ملی استان

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان مدیر عامل این شرکت با سرپرست امور شعب بانک ملی استان نشست برگزار کرد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در این نشست برای ارایه تسهیلات ، علی الخصوص تسهیلات ارزان قیمت به واحد های تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بحث و گفتگو شد.
“علیرضا راشکی ” اظهار داشت: بانک برای اینکه منابع ،که بخشی از بیت المال هست درست هزینه شود ، باید نسبت به اهلیت سنجی واحد های تولیدی وبازار فروش واحد صنعتی برای امکان بازگشت منابع بانکی نیز اهتمام ورزد. وی تاکید کرد:عمده تسهیلات مورد نیاز واحد های تولیدی ، سرمایه گردش ، کمک به نوسازی تجهیزات و طرح توسعه است.

 ارائه تسهیلات بانکی از دیگر درخواست های واحد های تولیدی

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: پذیرش دارایی های ثابت واحدهای تولیدی به عنوان وثیقه برای ارائه تسهیلات بانکی از دیگر درخواست های واحد های تولیدی به شمار می رود .

سرپرست امور شعب بانک ملی در این نشست گفت: نگاه بانک ملّی به عنوان یک بانک دولتی توانمند ، نگاه به رسالت اجتماعی ، اشتغالزایی و کارآفرینی در کنار سیاست ها و تکالیف قانونی و خواسته شده است.

“حسن کاظمی ” اظهار داشت: نگاه ما به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری شده ، نگاه به عنوان سرمایه ملّی است و علاقمند به تعامل و تداوم نشست ها با دستگاه های متولّی صنعت و تولید در استان به همراه ارتباط با صاحبان واحد های تولیدی و شناسایی موانع و مشکلات جلوی روی آنها برای تغییر نگاه ها و نگرش ها هستیم. وی افزود: با همین رویکرد بازدیدهایی از واحد های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ایرانشهر انجام شد.

سرپرست امور شعب بانک ملی یاد آور شد: بانک ملّی آمادگی لازم در راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و تعطیل شده را در قالب ارائه طرح توجیه اقتصادی و خروجی مناسب دارد.

کاظمی یاد آور شد: در این خصوص نیز برای همراهی و حمایت از سرمایه گذاران تا سقف ۲۵۰میلیارد ریال به عنوان بانک عامل و ۸۰۰ میلیارد ریال در قالب LC برای طرح های دارای توجیه اقتصادی با نرخ مصوب بانکی شورای پول و اعتبار می تواند پرداخت کند.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=85553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.