تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
8

نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری در سال ۹۷

  • کد خبر : 27573
  • 13 می 2018 - 10:45
نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری در سال ۹۷

نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری در سال ۹۷ نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران و روسای ستاد و شعب بانک گردشگری در سال ۹۷ با هدف بررسی سیاست ها و برنامه های پیش رو و تعیین اولویت ها و راهکارها در محل هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد. […]

نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری در سال ۹۷

نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران و روسای ستاد و شعب بانک گردشگری
در سال ۹۷ با هدف بررسی سیاست ها و برنامه های پیش رو و تعیین اولویت ها

و راهکارها در محل هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش
روابط عمومی بانک گردشگری، در این نشست که با حضور «مهدی جهانگیری»،

رییس گروه مالی گردشگری، «رضا کامران»، قائم مقام بانک گردشگری،
اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و روسای ادارات ستاد و روسای شعب

بانک برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری در سخنانی گفت:
«امروز مدیران و کارکنان بانک ها، سربازان نظام اقتصادی کشور هستند و

می توانند نقشی حساس در این برهه خطیر ایفا کنند». جهانگیری افزود:

«اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در نقض عهد این کشور، می تواند
فرصتی برای تقویت انسجام ملی و پایه گذاری حرکت های جدید در
فضای اقتصادی ایران باشد».

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر ظرفیت های بانک ها به ویژه بانک
گردشگری در ایجاد اشتغال مولد و حمایت از تولید ملی گفت: «بهره گیری

از فناوری های نوین، توجه به کار کارشناسی، شایسته سالاری و توجه به
حوزه های پر ظرفیت مانند صنعت‌گردشگری می تواند زمینه ساز حرکت های
تاثیرگذار و امیدبخش باشد».

جهانگیری در پایان تاکید کرد: «بانک گردشگری در سال ۹۷ به عنوان بانکی
پویا با تکیه بر توان مدیران ارشد، خلاقیت و انگیزه نیروی انسانی و خوشنامی

و برند معتبر، گام های استواری در خدمت به اقتصاد و مردم ایران
برخواهد داشت».

بر اساس این گزارش، معاونت ها، مدیریت ها و بخش های مختلف ستادی در
این نشست گزارشی از اقدامات، ملاحظات و برنامه های خود ارائه کردند و

سیاست های بانک در حوزه هایی چون امور شعب، امور مالی، فناوری اطلاعات
و ارتباطات، منابع انسانی، اعتبارات، بازرسی و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

بعلاوه روسای شعب تهران و شهرستان، ضمن طرح مشکلات خود، پیشنهادات
و راهکارهای خود را به منظور ارتقای عملیات اجرایی ارائه دادند.

در پایان از شعب برتر تهران و شهرستان که عملکرد مناسبی در سه ماهه
پایان سال ۹۶ داشتند تقدیر شد
Tourism Press

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=27573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.