تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
2
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان خبر داد:

نامگذاری برخی معابر به نام عالمان و شهدا

  • کد خبر : 117848
  • 19 فوریه 2024 - 10:13
نامگذاری برخی معابر به نام عالمان و شهدا

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت و امور بین الملل شهرداری همدان،  محمد جواد زارعی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه رفیع شهدا افزود: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و دوران پرحماسه و سراسر افتخار دفاع مقدس؛ استفاده از اسامی شهدا و تمامی کسانی که برای […]

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت و امور بین الملل شهرداری همدان،  محمد جواد زارعی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه رفیع شهدا افزود: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و دوران پرحماسه و سراسر افتخار دفاع مقدس؛ استفاده از اسامی شهدا و تمامی کسانی که برای ثبات، آرامش و امنیت ایران اسلامی قدم برداشته و جانفشانی کردند و عالمان بزرگوار دینی و انقلابی، این موضوع در نام گذاری معابر شهری مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است. .
وی با بیان اینکه شهدا و عالمان مایه افتخار و مباهات نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: شهدا و عالمان، قهرمانان بزرگی هستند و زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان از طریق نام گذاری معابر شهری ادای دین به آنهاست.
این مقام مسئول در حوزه اطلاع رسانی شهرداری همدان با اشاره به صورتجلسه ۳۰۴ كارگروه نامگذاري  تصریح کرد:  با عنايت به در خواست شوراي اسلامي شهر همدان، مصوب شد بن بست ساحل واقع در خيابان شريعتي، كوچه حاج احمد با حفظ نام قبلي به نام استاد فقيد مرحوم سيد آقا حسيني ،  كوچه مدرسه واقع در بلوار زينبيه  با حفظ نام قبلي به نام آيت الله شيخ علي دامغاني  كوچه ارغوان ۲ واقع در خيابان ۱۷ شهريور، كوچه شهيدان كاظمي نژاد  با حفظ نام قبلي به نام حجت الاسلام سيدمهدي طباطبايي  نامگذاري گردد.
محمد جواد زارعی افزود: با عنايت به پيشنهاد نماينده شوراي اسلامي شهر همدان ، مقرر شد كوچه حاج مصطفي واقع در بلوار زينبيه به نام شهيد حاج مصطفي قاسمي اصلاح و نامگذاري شود.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=117848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.