تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
13

مشتری‌مداری رمز پیشتازی در کسب و کار بانکی است

  • کد خبر : 29695
  • 25 ژوئن 2018 - 12:59
مشتری‌مداری رمز پیشتازی در کسب و کار بانکی است

مشتری‌مداری رمز پیشتازی در کسب و کار بانکی است محمدرضا قربانی مدیرعامل بانک دی با سفر به شهر اصفهان، شعبه جدید بانک دی را در این استان افتتاح کرد. به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه داریوش وكيلي مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران استان اصفهان و […]

مشتری‌مداری رمز پیشتازی در کسب و کار بانکی است

محمدرضا قربانی مدیرعامل بانک دی با سفر به شهر اصفهان، شعبه جدید
بانک دی را در این استان افتتاح کرد.
به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل
بانک دی به همراه داریوش وكيلي مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران استان اصفهان
و تعدادی از مدیران بانک، شعبه جدید بانک دی را افتتاح کرد.

قربانی در این مراسم با تاکید بر لزوم دسته‌بندی مشتریان شعب و تفکیک انتظارات
مشتریان گفت: مشتری‌مداری، تقسیم بندی مشتریان و ارائه خدمات منطبق با

انتظارات به آن‌ها ضرورتی گریزناپذیر برای بانک‌ هایی است که قصد دارند با عملکرد
بهتر، پیشتاز باشند.
مدیرعامل بانک دی در ادامه افزود: با توسعه آن دسته از خدمات بانکداری که نیاز
به حضور فیزیکی در شعب را کاهش داده و یا حذف می‌ کنند، به نظر می ‏رسد

جایگاه شعب در ارائه خدمات بانکی کمرنگ شده باشد، اما بررسی بانک‏ های
پیشرو در ایران و جهان نشان داده است که علیرغم تغییرات صورت گرفته، شعب

باید به محلی برای ارائه ارزش افزوده‏ ای تبدیل شوند که دیگر از طریق کانال ‏های
ارتباطی نوین قابل عرضه نیستند که این مهم از طریق دسته‌بندی و طبقه‌بندی
مشتریان و شناسایی انتظارات آنها میسر می‌شود.

قربانی با تشریح وظایف شعب در نظام بانکداری نوین تصریح کرد: شعب باید
به مکان ‏هایی برای ایجاد روابط مهم با مشتریان، شکل‌گیری اجتماعات کسب‏

وکار بین گروه‏ های مختلف مشتریان، و ارائه توصیه‏ ها و مشاوره‏ های مالی
و سرمایه‏ گذاری به مشتریان بدل شود که در این راستا بانک‏ ها باید بتوانند

مشتریان خود و خدماتی را که به هر گروه از آنها ارائه می‏ کنند دسته‏ بندی
و طبقه‌بندی کنند.
بر اساس این گزارش در حاشیه این سفر محمدرضا قربانی با حضور در مرکز
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با داریوش وکیلی مديركل این
مرکز دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مدیرعامل بانک دی با اشاره به بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به
خانواده معزز شهدا و ایثارگران در طول سالیان گذشته گفت: دریافت بیش
از سی لوح تقدیر از مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران در سراسر کشور نشانی
از افزایش رضایت جامعه هدف است.

وکیلی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از خدمات بانک دی به جامعه هدف
بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: گسترش تعاملات فی‌مابین بانک دی و

بنیادشهید در سال گذشته منجر به شناخت بهتر مدیران بانک از نیازهای
خانواده معزز شهدا و ایثارگران شده است که یکی از نتایج مهم آن رشد
اعطای تسهیلات به این عزیزان بوده است.

گفتنی است در ادامه این سفر استانی، قربانی با سفر به استان چهارمحال
و بختياري از شعبه شهركرد بانک دی بازديد به عمل آورد و ضمن گفتگو با
کارکنان و مشتریان این شعبه در جریان اقدامات و برنامه‌های این شعبه قرار گرفت.
Tourism Press

Tourism Press

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=29695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.