تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
18

مشارکت بانک رفاه کارگران در طرح های اقتصادی و اشتغال زایی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 78212
  • 04 فوریه 2021 - 9:36
مشارکت بانک رفاه کارگران در طرح های اقتصادی و اشتغال زایی استان کرمانشاه

مشارکت بانک رفاه کارگران در طرح های اقتصادی و اشتغال زایی استان کرمانشاه استان کرمانشاه از ظرفیت های اقتصادی خوبی برخوردار است و بانک رفاه کارگران همگام و همراه با سایر سازمان های مسئول در طرح های اقتصادی استان مشارکت خواهد کرد. به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی […]

مشارکت بانک رفاه کارگران در طرح های اقتصادی و اشتغال زایی استان کرمانشاه

استان کرمانشاه از ظرفیت های اقتصادی خوبی برخوردار است و بانک رفاه کارگران همگام و همراه با سایر سازمان های مسئول در طرح های اقتصادی استان مشارکت خواهد کرد.
به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک درکارگروه اشتغال و کار استان کرمانشاه که با حضور معاون وزیر در امور توسعه کارآفرینی و اشتغال، استاندار این استان و تنی چند از مسئولان عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد،اعلام کرد: بر اساس تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقرر شده در استان هایی که به لحاظ اشتغال و توسعه دارای شرایط نامطلوب هستند، هیاتی عالی رتبه از این وزارتخانه و سازمان‌ها و بانک های تابعه به این استان ها اعزام شوند تا با هم افزایی، در رفع مشکلات و بحران ها گام بردارند.
اسماعیل لله گانی اظهار داشت: به منظور تکمیل پروژه های ناتمام و کمک به اشتغال زایی استان، منابع داخلی بانک رفاه کارگران و صندوق توسعه ملی به کار گرفته خواهد شد تا این پروژه ها قبل از پایان کار دولت، به اتمام برسد.

بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک حامی حوزه سلامت
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با توجه به بازدید از پروژه های اقتصادی استان تاکید کرد: این پروژه ها که در حوزه های مختلف بهداشتی،پزشکی و دارویی، انرژی و پتروشیمی، صنعت و رفاهی – فرهنگی به صورت ناتمام است، امیدواریم با مشارکت بانک رفاه کارگران و تأمین سرمایه مورد نیاز، هر چه سریع تر به پایان برسد و شهروندان استان از منافع آن بهره مند شوند.
لله گانی خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک حامی حوزه سلامت نه تنها از تمامی توان و ظرفیت خود برای حمایت از بخش سلامت استفاده می کند، بلکه آمادگی لازم برای مشارکت در پروژه های عمرانی و زیرساختی و ایجاد اشتغال نیز وجود دارد.

 

 

 

 

منبع : بانک رفاه کارگران

 

 

 

 

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=78212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.