تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ 26 ذو القعدة 1445 Sunday, 2 June , 2024
1

مسیر گشائی های گسترده و تأثیر گذار در سطح شهر از سوی شهرداری خوی

  • کد خبر : 90755
  • 14 فوریه 2022 - 15:07
مسیر گشائی های گسترده و تأثیر گذار در سطح شهر از سوی شهرداری خوی
مهندس نصراله پور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی از اقدامات گسترده حوزه تملک و آزاد سازی در معابر شهر خوی خبر داد.
به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شهرداری خوی، شهردار خوی افزود :طی نیمه دوم سال جاری شاهد رویکرد بسیار متفاوتی در حوزه املاک و آزاد سازیهای معابر بودیم وتعدادی از تملک و آزاد سازیهای سطح شهر پس از دهه های متمادی صورت گرفته است.
مهندس نصراله پور افزود: کوچه امین دیوان یکی از قدیمی ترین کوچه های سطح شهر خوی است که در دو سوی این کوچه ۲ ملک به متراژ جمعا به متراژ۴۱۳ متر مربع پس از سالهای سال انجام شده و یکی از خواسته های دیرینه شهروندان ساکن این منطقه تحقق پیدا کردو طبیعتا بخشی از روانسازی تردد و ترافیکی و بهسازی فضای کوچه مذکور صورت گرفت.
شهردار خوی گفت : املاک مختلفی در راستای توسعه معابر تملک و آزاد سازی شده که از آن جمله می توان به ۲مورد مسیر گشایی در کوچه شهیدین رضایی در۲۰ متری شهید  پناهقلی، کوچه امین دیوان۲در خیابان شهید کیوان (صابونچیلار) کوچه شوقعلی عباس زاده ۱ در بلوار شهید سیستانی زاده ، کوچه کمال الملک(تخته پل) در بلوار قمری اصل اشاره کرد که آزادسازی شده است و بزودی ادامه مسیرگشایی انجام میگردد. وی افزود: کوچه سعادت ۳ در خیابان ستارخان، میدان امام حسین بطرف(فیرورق) و خیابان انقلاب کوچه حاتم خان یک ملک توافق شده و بزودی آزادسازی خواهد شد.
وی همچنین گفت : در راستای اجرای ادامه پروژه از مسیر کمر بندی شهید سلیمانی ۵ مورد توافق صورت گرفته و بزودی آزادسازی خواهد شد.
مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=90755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.