تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
3

قدردانی شهردار صالحیه و اعضای شورای اسلامی از یکسال تلاش مدیران دوایر مختلف مدیریت شهری

  • کد خبر : 118598
  • 24 مارس 2024 - 10:15
قدردانی شهردار صالحیه و اعضای شورای اسلامی از یکسال تلاش مدیران دوایر مختلف مدیریت شهری
محمد آگاهی مند توفیقات سازمانی در ارائه خدمات گوناگون عمرانی، خدماتی و فرهنگی به آحاد شهروندان را نتیجه کار گروهی، مسئولیت پذیری و تلاش تک تک کارکنان شهرداری صالحیه عنوان کرد.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی، هم اکنون آئین تکریم و قدردانی از مدیران شهرداری صالحیه با حضور محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، محمد جواد زرعی کار رئیس شورای اسلامی و مریم شکری، جابرپناهی، مهدی دهقان، مصطفی موسوی، احمد جعفری سایر نمایندگان مردم در محل سالن شهید آوینی در حال برگزاری است .
 محمد آگاهی مند در گفتگو با معاونین و مدیران دوایر مختلف شهرداری صالحیه از موفقیت های سازمانی برای پیشرفت پروژه های عمرانی و رفع برخی مشکلات زیربنایی شهروندان طی سال ۱۴۰۲ گفت و تاکید کرد ؛ همه این توفیقات در ارائه خدمات گوناگون عمرانی، خدماتی و فرهنگی به آحاد شهروندان نتیجه کار گروهی، مسئولیت پذیری و تلاش تک تک کارکنان شهرداری صالحیه است.
 شهردار صالحیه با تقدیر از رئیس و اعضای همدل و همسوی شورای اسلامی در تبیین سیاست های خوب برای جهش سرانه ها و تعریف پروژه های گوناگون عمرانی افزود؛ بی تردید حمایت و پشتیبانی نمایندگان مردم در شورای اسلامی از فعالیت های مدیریت شهری موجب اعتلای امروز این سازمان در ارائه خدمت رسانی شده که شایسته تقدیر است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=118598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.