تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
6
شهردار گرگان خبر داد:

عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان ایمن در محور جرجان شهر گرگان

  • کد خبر : 113546
  • 15 اکتبر 2023 - 13:58
عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان ایمن در محور جرجان شهر گرگان
شهردار گرگان از " کلنگ زنی عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان ایمن در محور جرجان " در بیست و هشتمین هفته از طرح «شنبه های جهادی» خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از  روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی گفت: عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان ایمن در محور جرجان با هدف ساماندهی و روان سازی ترافیک و تردد ایمن در محدوده محور جرجان ۵ با اعتباری ۱۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی افزود: شورای ترافیک شهرستان گرگان در راستای ساماندهی ورودی شرقی گرگان در حوزه ترافیک شهری، اقدامات کوتاه مدت و بلند مدتی اعم دوربرگردان همسطح و غیرهمسطح و همچنین یک تقاطع غیرهمسطح در محور جرجان دستور کار خود قرار داده است.
سیدالنگی خاطرنشان کرد: پروژه دوربرگردان ایمن غیرهمسطح ورودی شرقی گرگان در راستای ایجاد نظم ترافیک عبوری و کاهش تصادفات و تلفات جانی ناشی از تداخلات خودروها در محور جرجان کلنگ زنی شد.
وی افزود: امیدواریم با اجرای و بهره برداری از این پروژه تا سه ماه آینده، شاهد بالابردن ایمنی و روان سازی تردد خودروها و داشتن سفری ایمن و کاهش تصادف را در ورودی شرق گرگان باشیم.
گفتنی است، مراسم کلنگ زنی پروژه بیست و هشتمین هفته از طرح «شنبه های جهادی» با حضور اعضای شورای ترافیک شهرستان گرگان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و مدیران شهری برگزار شد.
لازم به ذکر است، ۴۵ پروژه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در قالب «شنبه های جهادی» به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان ایام الله دهه فجر در سطح محلات با اولویت کم برخوردار کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=113546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.