تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
17

ظرفیت هتل‌های جنوب استان بوشهر برای تیم‌های لیگ برتری استفاده شود

  • کد خبر : 12203
  • 03 آگوست 2017 - 14:15
ظرفیت هتل‌های جنوب استان بوشهر برای تیم‌های لیگ برتری استفاده شود

ناصر امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت و توریسم اظهار داشت: حضور تیم فوتبال پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور یک افتخار برای همه استان بوشهر است و باید تلاش کنیم که زمینه موفقیت این تیم در مسابقات فراهم شود. وی به وضعیت میزبانی پارس جنوبی جم از دیگر تیم‌ها اشاره کرد و ادامه داد: […]

ناصر امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت و توریسم اظهار داشت: حضور تیم فوتبال پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور یک افتخار برای همه استان بوشهر است و باید تلاش کنیم که زمینه موفقیت این تیم در مسابقات فراهم شود.

وی به وضعیت میزبانی پارس جنوبی جم از دیگر تیم‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در جنوب استان بوشهر هتل‌های خوبی وجود دارد که می‌توانند میزبان شایسته‌ای برای استقرار تیم‌های مهمان نماینده استان باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: عسلویه دارای هتل‌های بسیار خوبی است و در کنگان نیز فضای خوبی فراهم است که با توجه به فاصله کمی که با جم دارند، می توان از ظرفیت هتل‌های آن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که چنین هتل‌های مناسبی ایجاد شده است، استفاده از مهمانسرای ادارات برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری می‌تواند به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که هتل‌های خوبی را ایجاد کرده‌اند ضربه بزند.

امیرزاده بیان کرد: در شهر تهران هم تیم‌ها برای رسیدن به ورزشگاه آزادی زمانی حدود یک ساعت را صرف می‌کند و این در حالی است که فاصله جم تا هتل‌های عسلویه و کنگان کمتر از این زمان می‌برد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=12203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.