تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
7
سیدالنگی در جریان بازدید دبیرکل ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر:

طرح توسعه مرکز ماده ۱۶ دهه فجر به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 112142
  • 30 آگوست 2023 - 15:54
طرح توسعه مرکز ماده ۱۶ دهه فجر به بهره برداری می رسد
شهردار گرگان از بهره برداری طرح توسعه مرکز ماده 16 توسکستان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی در جریان بازدید دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در خصوص طرح توسعه مرکز درمان و معتادان متجاهر شهر گرگان (ماده ۱۶) گفت: با احداث و تکمیل این پروژه ظرفیت ۱۰۰ نفره کنونی این مرکز به ۴۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

سیدالنگی اظهار کرد: عرصه این پروژه ۹ هزار و ۹۰۰ متر مربع و مساحت بنا ۲ هزار مترمربع است. وی بیان کرد: این پروژه در ۶ سوله ۳۰ در ۸ متر تعریف شده و ضمن داشتن سالن‌های نگهداری، اسکان و استراحت، دارای کارگاه‌های آموزش حرفه‌های مختلف نیز است. وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم این پروژه با برآورد اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال تا دهه فجر امسال جاری به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری صبح امروز از این مرکز بازدید کرد و در جریان روند ساخت و توسعه آن قرار گرفت.

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، مهدی طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان، سیدالنگی شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، دادستان مرکز استان، مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این بازدید، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور را همراهی کردند.

پروژه گسترش ظرفیت مرکز ماده ۱۶ توسکستان گرگان مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان است.

با توجه به محدودیت مرکز فعلی ترک اعتیاد در محور توسکستان، به همت شهرداری گرگان، بهزیستی، دستگاه قضایی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، شورای اسلامی شهر و با حمایت شرکت خدمات اینترنتی «های وب»، عملیات توسعه مرکز ترک اعتیاد (ماده ۱۶) در حال انجام است.

این پروژه شامل ۶ سالن (هر سالن ۲۴۰ متر مربع) بعنوان محل اسکان معتادین، فضای مربوط به تأسیسات، سرویس بهداشتی، حمام و فضای هواخوری است که مطالعات آن از فروردین و عملیات اجرایی آن از خرداد ماه آغاز شده است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=112142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.