تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
9

سرپرست معاونت گردشگری خبر داد: رونمایی از ۶۰۰ ماده قانونی در حوزه گردشگری

  • کد خبر : 12543
  • 08 آگوست 2017 - 9:59
سرپرست معاونت گردشگری خبر داد: رونمایی از ۶۰۰ ماده قانونی در حوزه گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: نزدیک به ۶۰۰ ماده قانونی در حوزه گردشگری داریم که پس از اجرای اصلاحات از آن رونمایی می شود. نشست فعالان بخش خصوصی با معاونت گردشگری عصر روز ۱۵ مردادماه در معاونت گردشگری برگزار شد و هر یک از نمایندگان انجمن ها و جوامع بخش خصوصی مشکلات خود […]

سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: نزدیک به ۶۰۰ ماده قانونی در حوزه گردشگری داریم که پس از اجرای اصلاحات از آن رونمایی می شود.

نشست فعالان بخش خصوصی با معاونت گردشگری عصر روز ۱۵ مردادماه در معاونت گردشگری برگزار شد و هر یک از نمایندگان انجمن ها و جوامع بخش خصوصی مشکلات خود را مطرح کردند.

در این برنامه هادی قره سیدرومیانی سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی پس از شنیدن صحبت های نمایندگان بخش های خصوصی اظهار کرد: اگر موسسات آموزشی نتوانند تسهیلات بگیرند ارتقاء نمی یابند. ما در اسناد بالادستی قانون شفاف برای گردشگری نداشتیم. قرار است از ۶۰۰ ماده قانونی در تألیف و تأسیسات گردشگری و حقوق گردشگران، نحوه تعامل با بخش خصوصی و حمایت از گردشگری در فضای امنیتی رونمایی کنیم.

رومیانی افزود: ما برخی از نکات بدیهی را از بخش خصوصی می شنویم که به عنوان گره در تعامل با بخش خصوصی از آن یاد می شود. امروز خوشحالیم که پرچم بخش خصوصی در معاونت گردشگری به اهتزاز درآمده است. بخش خصوصی باید سازمان میراث فرهنگی را خانه دوم خود بداند.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=12543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.