تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
9
اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد

رشد ۲۵ درصدی بودجه حوزه گردشگری شهرداری یزد

  • کد خبر : 104427
  • 21 فوریه 2023 - 15:19
رشد ۲۵ درصدی بودجه حوزه گردشگری شهرداری یزد
رئیس کمیسیون گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد : بودجه برنامه و طرح‌های گردشگری یزد تقریباً رشد ۲۵ درصدی خواهد داشت.

به‌گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز سه‌شنبه دوم اسفندماه  بی‌بی فاطمه حقیرالسادات در جلسه با مدیران حوزه گردشگری شهرداری گفت: بودجه برنامه و طرح‌های گردشگری تقریباً رشد ۲۵ درصدی خواهد داشت و مقرر شد برای طرح‌های گردشگری حوزه شهرداری بودجه ویژه در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد  افزود: برای ساماندهی و رونق گردشگری هوشمند و معرفی یزد در رسانه‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، بودجه ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود، زیرا لازم است افتخارات، اماکن تاریخی و صنایع فاخر شهر یزد به همگان معرفی شود.

حقیرالسادات درباره برنامه‌های فرهنگی یزد خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاد و فرهنگی اثربخش در سطح شهر به‌خصوص در بافت تاریخی از نیمه شعبان تا اواخر عید نوروز برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: مقرر شد بخش گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همچنین دیگر بخش‌های مرتبط گردشگری در شهرداری، گزارش کاملی در خصوص برنامه‌های گردشگری در ایام نوروز در کمیسیون ارائه دهند تا برنامه‌ها به‌صورت یکپارچه در سطح شهر اجرا شود.

حقیرالسادات تصریح کرد: به دلیل ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی جامعه محلی یزد و با توجه به اینکه شهر یزد از قدیم به‌عنوان شهر دارالعباده معروف است، ضرورت دارد قوانین و ضوابطی برای حضور در بافت تاریخی و اماکن گردشگری لحاظ شود.

مطالب دیگر در حوزه میراث فرهنگی ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=104427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.