تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
5

راه‌اندازی دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب‌وکار

  • کد خبر : 116110
  • 31 دسامبر 2023 - 9:44
راه‌اندازی دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب‌وکار
با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب و کار در منطقه آزاد چابهار آغاز به کار کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، سعید رحمانی مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل در مراسم افتتاح گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت مردمی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جهت تسهیل و ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و کاهش فرآیندها و بروکراسی‌ها اورژانس کسب و کار منطقه راه‌اندازی گردید.

وی اضافه نمود: راهنمایی، مشاوره، هماهنگی و پیگیری مستمر امور اجرایی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، تهیه و ارائه اطلاعات لازم، تسهیل و تسریع در امور مربوط سرمایه‌گذاران و کاهش بروکراسی اداری از اهداف اصلی ایجاد این دفتر و اورژانس می‌باشد.

در این مراسم که با حضور معاونین اقتصادی و عمرانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی و مدیران سازمان برگزار گردید، مجتبی اسدی از مدیران با سابقه سازمان به عنوان مسئول راهبری دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب و کار تعیین و معارفه گردید.

وی با اشاره به نقش آفرینی منطقه استراتژیک چابهار در اقتصاد منطقه و استقبال گسترده سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه در نه ماهه سال جاری، سیاست و برنامه سازمان ارائه خدمات مناسب به متقاضیان می‌باشد که در این راستا و برای تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در منطقه دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب و کار شروع به کار کرد.

       مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=116110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.