تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
7
میثم محمدی نژاد معاون توسعه مدیریت:

راهبرد اصلی سازمان، تبدیل منطقه آزاد انزلی به بهشت و مقصد اصلی سفرهای خانوادگی کشور است

  • کد خبر : 105435
  • 19 مارس 2023 - 11:18
راهبرد اصلی سازمان، تبدیل منطقه آزاد انزلی به بهشت و مقصد اصلی سفرهای خانوادگی کشور است
میثم محمدی نژاد، معاون توسعه مدیریت این سازمان تقارن نوروز و بهار قرآن کریم را فرصت مغتنمی جهت تجربه زیست رمضانی در بهار طبیعت ارزیابی کرد و اظهار داشت: هم زمانی بهار طبیعت و بهار قرآن، زمینه ساز شادابی و سرور دیده و دل می شود و این امر با توجه به طبیعت زیبای منطقه و استان می تواند در ایجاد لحظات خوشی که ناشی از تفکر در زایش و نوزایی طبیعت در بهار و تمرین تقوای الهی در ماه مبارک رمضان موثر باشد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، وی با بیان اینکه راهبرد سازمان متبوع خود تبدیل منطقه آزاد انزلی به بهشت و مقصد اصلی سفرهای خانوادگی کشور است، افزود: بر همین اساس امکانات زیرساختی گردشگری، تفریحی، ورزشی و فرهنگی موجود در کنار برنامه ها و رویدادهای فرهنگی، جشنواره ای و مذهبی که در ایام نوروز رمضانی در این منطقه برپا می شود به منظور خلق لحظات خوب مابین خانواده های بازدید کننده از منطقه آزاد انزلی است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی، رویکرد برنامه های نظارتی این سازمان بر مراکز خدمات رسانی به مسافران را با نگاه آموزشی جهت خدمات رسانی بهینه به گردشگران نوروزی اعلام نمود و گفت: در عین حال با همکاری نهادها و موسسات آموزشی استانی و کشوری، اجرای دوره های آموزشی حین خدمت مختلفی برای مشاغل مرتبط با گردشگران و یا سرمایه گذاران برای سال ۱۴۰۲ و سالهای آینده در دستور کار قرار دارد.

 تحولی بزرگ در شاخص های زیرساختی توریسم منطقه آزاد انزلی

محمدی نژاد با اشاره به برنامه های میان مدت و بلند مدت مدیرعامل سازمان مبنی بر جذب ۲۰ میلیون گردشگر تا سال ۱۴۰۸، تصریح کرد: در بخش سخت افزاری، زیرساخت ها و امکانات خوبی جهت ارائه تنوع گسترده ای از بسته های خدماتی در زمینه های مختلف با استانداردهای بین المللی جهت درآمدزایی ارزی و ماندگاری بیشتر گردشگران در منطقه و استان به منظور تبدیل این منطقه به پشتیبان صنعت گردشگری استان گیلان در حال احداث و تکمیل می باشد که ظرف سه سال آتی با بهره برداری از آنها شاهد تحولی بزرگ در شاخص های زیرساختی توریسم منطقه آزاد انزلی خواهیم بود.

وی آموزش مداوم و مستمر برای فعالین اقتصادی، شرکت های ارائه دهنده خدمات مختلف به مسافرین را مهمترین دستور کار سازمان متبوع خود در حوزه معاونت توسعه مدیریت بیان کرد و افزود: براین اساس علاوه بر افزایش و ارتقای شاخص های زیرساختی خدمات رسانی در زمینه نرم افزاری نیز عامل نیروی انسانی که اصلی ترین عامل پیشران هر مجموعه ای محسوب می شود مهمترین مرکز توجه سازمان منطقه آزاد انزلی است.

از جمله اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک

محمدی نژاد دومین محور از برنامه های معاونت متبوع خود را معطوف به فناوری اطلاعات و پیاده سازی دولت هوشمند عنوان نمود و گفت: پشتیبانی و اجرای بیش از ۴۰ سامانه نرم افزاری-در ابعاد ملی، مناطق آزاد و سازمانی- به منظور ارائه خدمات و نیز تسهیل فرآیندهای سازمانی از جمله اقداماتی است که این سازمان در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک در برنامه های عملیاتی خود در حال انجام دارد که می توان به سامانه جامع تجارت، EPL، سامانه جامع انبارها، کارت بازرگانی هوشمند، ثبت شرکتها، سیفام، سامانه هوشمند صنعت، خودرو، سامانه شهرسازی و معماری، سامانه جامع بندری و دریایی، صدور مجوزات اقتصادی و…اشاره کرد و این در حالی است که سامانه شهرسازی و معماری جهت تسریع در ارائه خدمات و صدور مجوز برای ارباب رجوعان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=105435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.