تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
19

دیدار نوروزی مدیران شهری باغستان با امام جمعه

  • کد خبر : 91983
  • 07 آوریل 2022 - 10:37
دیدار نوروزی مدیران شهری باغستان با امام جمعه
اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری باغستان،معاونین، مدیران و مسئولین ارشد شهرداری امروز صبح در دومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در دفتر امام جمعه شهر باغستان با حضرت حجت الاسلام و المسلمین بنی احمدی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صنعت و توریسم  به نقل از شهرداری باغستان، در این دیدار صمیمی که به مناسبت سال نو و عید نوروز صورت گرفت امام جمعه باغستان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت : مجموعه فعالیت های مدیریت شهری قطعا میتواند در تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در خصوص شعار سال تاثیر گذار باشد.

وی خدمت به مردم و همدلی و وحدت میان مدیران و مسئولان را ضروری دانسته و در ادامه افزود: با هم افزایی میتوان بسیاری از مشکلات شهری را مرتفع کرد.

امام جمعه شهر باغستان در این دیدار به برنامه ریزی جهت خدمت رسانی به شهروندان و تدوین برنامه‌های مدون به منظور ارتقاء شاخص های شهری تاکید کرد.

در ادامه این دیدار محمدرضاشمسایی، سرپرست شهرداری باغستان نیز ضمن تبریک سال نو و حلول ماه ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم با همکاری کلیه مسئولین در سالی که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است بتوانیم در چهارچوب وظایف قانونی و با توجه به امکانات موجود شاهد تحقق شعار سال و رشد و شکوفایی شهر در سال جاری باشیم.

در پایان این دیدار مجدداً امام جمعه شهر باغستان ضمن تاکید بر تداوم ملاقات های چهره به چهره با شهروندان، بازدیدهای میدانی از محلات و پروژه‌ها، توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق،نامه ریزی مدون جهت محرومیت‌زدایی، حرکت در مسیر عدالت و توجه عملی به منویات مقام معظم رهبری را خواستار شد .

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.