تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
7

دستور استاندار گلستان بر رفع موانع اجرایی پروژه شهربازی مدرن گرگان

  • کد خبر : 114048
  • 31 اکتبر 2023 - 10:42
دستور استاندار گلستان بر رفع موانع اجرایی پروژه شهربازی مدرن گرگان
دکتر زنگانه استاندار گلستان بر رفع موانع اجرایی احداث پروژه شهربازی مدرن گرگان تأکید کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، جلسه تخصصی بررسی موانع اجرایی احداث پروژه بزرگ بوستان بزرگ (شهربازی مدرن) واقع در تپه هزارپیچ با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان، سید مهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اسماعیل نادری فرماندار گرگان، محمود اسپانلو دادستان مرکز استان، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و مدیران شهرداری در محل اجرای پروژه برگزار شد.

دکتر زنگانه در این نشست با بیان اینکه شهربازی یکی از پروژه های مهم استان گلستان است خواستار تسریع و هم افزایی مدیریت شهری در روند تکمیل این پروژه بزرگ شد. وی تصریح کرد: مطابق گزارش های دریافتی، فاز اول این پروژه هم اکنون حدود ۷۵ درصد پیشرفت داشته است و نیاز است سایر بخش های آن نیز هرچه زودتر به نتیجه برسد و تحویل مردم استان شود.

استاندار گلستان بر لزوم جذب سرمایه گذار، تسریع روند کارشناسی در تهاتر املاک و همدلی بیشتر شهرداری و اعضای شورای اسلامی در راستای احداث پروژه شهربازی مدرن گرگان تاکید کرد.

پیش از سخنان استاندار، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان گزارشی از روند احداث و وضعیت فعلی پروژه شهربازی را ارائه کرد.

مهندس سیدالنگی بیان کرد: ابرپروژه شهربازی به دلیل عدم ورود سرمایه گذار بخش خصوصی هم اکنون در اختیار شهرداری است اما ما با توجه به بودجه محدود توانایی تکمیل آن را نداریم. وی خطاب به استاندار و دادستان گفت: این پروژه صرفه لازم اقتصادی برای سرمایه گذار را دارد و از شما خواهشمندم نسبت به معرفی سرمایه گذار مدیریت شهری را کمک نمایید.

در ادامه هریک از اعضای حاضر به بیان دیدگاه های خود در خصوص این پروژه مهم پرداختند و همکاری خود در جهت تسریع در روند تکمیل شهربازی مدرن را اعلام کردند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=114048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.