تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
3

خوی، جزو اولین شهرهای ورزشی ایران

  • کد خبر : 118619
  • 21 مارس 2024 - 10:59
خوی، جزو اولین شهرهای ورزشی ایران
فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شهرستان خوی به لحاظ غنی بودن در ورزشکاران، قهرمانان و تیم های دسته یک و دوم کشوری بعنوان اولین شهرهای ورزشی در سطح کشور شناخته می شود.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، کریم علی نژاد در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری و با همکاری اداره ورزش و جوانان در مجموعه فرهنگی آموزشی بوتراب برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه رحمت الهی افزود: مردم و قشر های مختلف این شهرستان در حوزه سیاسی گام بزرگی را امسال برداشتند که منجر شد با آرامش و امنیت کامل انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: امسال ۱۶۱ پروژه عمرانی در حوزه های مختلف با اعتبارات چشم گیری افتتاح و تعدادی نیز در آستانه افتتاح قرار گرفته که این مهم نشان از مطالبه گری مردم و کار جهادی خادمین شما مردم است.
فرماندار خوی همچنین اظهار داشت: این شهرستان میزبان مسابقات ملی و استانی بسیاری در سال جاری بود و این امر برای کل کشور ثابت گشته که خوی دارای ورزشکاران و قهرمانان بسیاری می باشد. وی با اشاره به مطالبات مردم گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم در حوزه ورزش، استادیوم بلاتکلیف هفت تیر هست که در این راستا نیز در تلاش هستیم تا از وضعیت کنونی درآورده و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.
کریم علی نژاد بیان داشت: کسانی که در سالم سازی جامعه ورزشی بخصوص شهرداری و شورای شهر که کاملا مشهود هست قدردانی می‌کنیم چراکه این امر قوت قلب ورزشکاران بوده و منجر به افزایش میل جوانان به سمت ورزش می شود.
شهردار خوی نیز در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت گفت: براساس برنامه های شورای اسلامی شهر، در کنار توسعه های عمرانی، در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز تلاش گام های مثبتی برداشته شده است.
حسن نصراله پور از حمایت های مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر از ورزش و ورزشکاران گفت و افزود: هر هفته حداقل یک مصوبه در راستای حمایت از هیئت های ورزشی و ورزشکاران به تصویب اعضای شورای شهر می رسد و این نشان دهنده حمایت قاطع است. وی ادامه داد: به قدرت می تواند اشاره کرد که در هیچ دوره ای بدین شکل نبود که از ورزش و همچنین هیئت های ورزشی توسط مجموعه مدیریت شهر حمایت شود.
شهردار خوی اظهار کرد: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری، در جهت پرورش ورزش و سوق دهی جوانان به سمت ورزش تلاش می‌کنیم و در این راستا امسال برنامه های بسیار زیادی نیز اجرایی شد.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=118619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.