تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
16

خط ۱۳۲کیلو ولت دومداره سایت صنایع سنگین ارس در دست احداث است

  • کد خبر : 57812
  • 13 نوامبر 2019 - 14:33
خط ۱۳۲کیلو ولت دومداره سایت صنایع سنگین ارس در دست احداث است

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس: خط ۱۳۲کیلو ولت دومداره سایت صنایع سنگین ارس در دست احداث است معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تهیه، حمل و نصب تجهیزات خط ۱۳۲کیلو ولت دومداره سایت صنایع سنگین منطقه آزاد ارس با اعتباری بیش از ۲۱۶ میلیارد ریال در حال انجام است. […]

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس:

خط ۱۳۲کیلو ولت دومداره سایت صنایع سنگین ارس در دست احداث است

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تهیه، حمل و نصب تجهیزات خط ۱۳۲کیلو ولت دومداره سایت صنایع سنگین منطقه آزاد ارس با اعتباری بیش از ۲۱۶ میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، حبیب زمانی با اعلام این خبر گفت: احداث خط ۱۳۲کیلو ولت دومداره سایت صنایع سنگین منطقه آزاد ارس با هدف تامین برق به میزان ۳۶۵مگاوات برای شرکت های فعال در این سایت در حال انجام است.

وی افزود: این مقدار از انرژی برق از پست هادیشهر تامین شده و با تمام شدن احداث این خط نیرو، برق مورد نیاز در اختیار شرکت های صنعتی سایت صنایع سنگین قرار خواهد گرفت.

زمانی در زمینه مشخصات فنی این پروژه ۲۱۶ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ارس، عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه، ۸ کیلومتر خط دومداره ۱۳۲ کیلو ولت با استفاده از ۳۶ برج تک پایه بتنی احداث می شود.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را نزدیک به ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: ۸ ماه برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است و انتظار می رود که اواخر امسال شاهد تکمیل پروژه باشیم.

منبع:سازمان منطقه آزاد ارس

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد ر ا توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=57812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.