تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
4
امیر مقدم:

حجم تجارت منطقه آزاد چابهار با پاکستان هشت میلیون دلار است

  • کد خبر : 116799
  • 17 ژانویه 2024 - 11:27
حجم تجارت منطقه آزاد چابهار با پاکستان هشت میلیون دلار است
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: ارتقاء سطح همکاری‌ها و توسعه روابط بین فعالان اقتصادی، تجاری و مدیران ایران و پاکستان از سالیان گذشته در دستورکار بوده و هم اینک حجم تجارت این منطقه آزاد با پاکستان سالانه هشت میلیون دلار است که این میزان باید افزایش یابد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، امیر مقدم در حاشیه نمایشگاه صادرات به پاکستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ما امروز شاهد رویدادی بی‌نظیر از لحاظ برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشور دوست و برادر پاکستان در منطقه آزاد چابهار هستیم.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر شرکت‌ها و تجار و بازرگان برای حضور در این نمایشگاه افزود: این رویداد اقتصادی و تجاری بزرگ با حضور بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از موفق‌ترین صاحبان تجارت و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین حضور ۱۰۰ شرکت تجاری در مساحتی با زیربنای بیش از پنج هزار مترمربع در چابهار برگزار شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای تضمین، تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاران و در قالب این نمایشگاه تخصصی مصمم است به عنوان حامی و هدایت‌گر ایفای نقش کند.

وی بیان کرد: شکی نیست که منطقه آزاد چابهار چه به لحاظ موقعیت و چه به لحاظ دسترسی به آب‌های آزاد به عنوان چهار راه تجارت جهانی؛ مزایای اقتصادی فراوانی را برای فعالان تجاری داخلی و خارجی به همراه دارد.

       مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=116799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.