تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان:

ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان

  • کد خبر : 109917
  • 01 جولای 2023 - 13:19
ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان
سامانه جامع آماری شهرداری همدان بستر لازم را جهت ثبت آمار و اطلاعات شهرداری همدان و سایر دستگاه‌های اجرایی شهر همدان فراهم کرده است.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان, مجتبی حمزه رستگار اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی سامانه جامع آماری در شهرداری همدان، همزمان با پیاده‌سازی ثبت و تایید اطلاعات در این سامانه، جلسات آموزشی در خصوص فرآیندهای این سامانه برای ۳۰ دستگاه اجرایی شهر همدان برگزار شده است. وی افزود: از تیرماه امسال دو جلسه آموزشی به صورت مجزا و با حضور مدیریت برنامه‌ و بودجه شهرداری، کارکنان اداره برنامه‌ریزی، آمار و تحلیل اطلاعات و رابطان آماری دستگاه‌های مذکور در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزار شده است.
این مقام مسئول در حوزه برنامه ریزی شهرداری همدان با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی شهرداری همدان در سامانه جامع آماری گفت: این سامانه بستر لازم را جهت ثبت آمار و اطلاعات شهرداری همدان و سایر دستگاه‌های اجرایی شهر همدان فراهم کرده است.
حمزه رستگار محاسن این سامانه را بسیار بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت: ارائه آمارنامه شهر همدان، امکان تصمیم گیری و تصمیم سازی برای مدیران شهری و سایر مدیران و ایجاد بانک اطلاعاتی غنی و شفاف از جمله مزایای این سامانه است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان به طرح شهاب اشاره کرد و افزود: در راستای افزایش شفافیت برای شهروندان بارگذاری اطلاعات بودجه شهرداری از طریق سامانه جامع آماری در سامانه شفافیت شهرداری(شهاب) در دست اجراست.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان نشانی درگاه سامانه جامع آماری شهرداری همدان https://planning.hamedan.ir/s/mfav9Q
است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=109917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.