تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4

تقدیر مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اقدامات شایسته معاون گردشگری کردستان

  • کد خبر : 117999
  • 27 فوریه 2024 - 9:13
تقدیر مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اقدامات شایسته معاون گردشگری کردستان
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی از اقدامات شایسته معاون گردشگری کردستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته تهران، با محوریت گردشگری خوراک تقدیر کرد.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، متن پیام سید مصطفی فاطمی به شرح ذیل است:
 جناب آقای آرمان وطن‌دوست
معاون محترم گردشگری استان کردستان
باسلام؛
گردشگری یکی از پشتوانه‌های مهم اقتصادی در کشورهای پیشرفته دنیا محسوب می‌شود این صنعت که همواره با تاکید برحفظ اصول پایداری و تمرکز برمحوریت جامعه میزبان در مسیر توسعه پیش رفته است، منافع مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را نصیب جوامع در حال توسعه نموده است. در کشورعزیز ما نیز توانمندی‌ها و جاذبه‌های مختلفی برای توسعه گردشگری وجود دارد و برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای توسعه گردشگری این دیار صورت پذیرفته است.
گردشگری خوراک یکی از مزیت‌های مهم کشور عزیزمان ایران است که همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات متنوعی در راستای توسعه این‌گونه ازگردشگری به عمل آمده است.
تلاش برای تقویت گردشگری خوراک ایران، مرهون تلاش کسانی است که در این مسیر باکوشش فراوان مایه سربلندی کشور عزیزمان ایران شده است لذا بدین‌وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش‌ها و اقدامات شایسته شما با محوریت گردشگری خوراک، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کشور اعلام می‌دارم؛ امیدوارم همواره در راستای توسعه و تعالی گردشگری و در زیر سایه الطاف حق تعالی، موفق و موید باشید.
 سید مصطفی فاطمی_ مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=117999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.