تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
2

تقدیر فرماندار ویژه شهرستان از شهردار خوی

  • کد خبر : 118622
  • 22 مارس 2024 - 11:05
تقدیر فرماندار ویژه شهرستان از شهردار خوی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اهدای لوحی از تلاش‌های جهادی و انقلابی شهردار خوی در یک سال گذشته تقدیر کرد.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، کریم علی نژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی پیش از ظهر دوشنبه طی جلسه شورای اداری، از شهردار خوی تقدیر کرد.
فرماندار ویژه شهرستان خوی در این جلسه گفت: شهرداری خوی از جمله شهرداری های پر تلاش در عرصه اجرای پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی است و اعضای شورای اسلامی شهر نیز در به ثمر نشستن این پروژه ها نقش مثبتی داشته اند.
در متن این لوح تقدیر آمده است:
جناب آقای حسن نصراله پور
شهردار محترم خوی
سلام علیکم؛
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد؛
سنت مبارک نوروز در کشور ما آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و زندگی است. سالی که گذشت با فراز و نشیب‌هایی همراه بود خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت سخت کوشی همدلی یکپارچگی هم افزایی و صمیمیت گام‌های بلندی در خدمت رسانه به مردم شریف و قدرشناس شهرستان خوی برداریم.
اینک به فضل الهی خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی از عزیزانی را ارزانی فرمود که همواره با عزمی راسخ و استوار با رویکرد آفریدن فرداهای بهتر و برتر در راستای توسعه و پیشرفت این مرز پر گهر مجاهدانه تلاش می‌کنند، درود خدا بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی‌نظیر و جهادی به تصویر می‌کشید.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت حلول سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به محضر جنابعالی و خانواده محترمتان مراتب سپاس و قدردانی از عملکرد یکساله و همراهی و همکاری خالصانه و جهادی در تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان خوی را به عرض می‌رسانم.
امید است با استعانت از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از فرهنگ غنی اسلام ظل منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف همواره موفق و موید باشید.
کریم علی‌نژاد
فرماندار ویژه شهرستان خوی

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=118622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.