تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
21
سرپرست شهرداری باغستان در سالروز نیکو داشت روز شهدا؛

تجلیل از ایثارگران به منزله ادامه راه شهداست

  • کد خبر : 91674
  • 14 مارس 2022 - 14:41
تجلیل از ایثارگران به منزله ادامه راه شهداست

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری باغستان، محمدرضاشمسایی سرپرست شهرداری باغستان در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در شهرداری باغستان در سالروز نکوداشت #روزشهدا گفت: تجلیل عملی از ایثارگران و خانواده معزز شهدا به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست. وی […]

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری باغستان، محمدرضاشمسایی سرپرست شهرداری باغستان در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در شهرداری باغستان در سالروز نکوداشت #روزشهدا گفت: تجلیل عملی از ایثارگران و خانواده معزز شهدا به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست.

وی در این مراسم ضمن تاکید بر استمرار عملی تجلیل از ایثارگری ها و شکیبایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معظم شهدا جانبازان آزادگان و ایثارگران نشانگر پایبندی جامعه ورزش های ملی و مذهبی است.

شمسایی امنیت، آرامش، آسایش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تاکید کرد:شهدای والامقام ، دفاع از میهن و اسلام و انقلاب را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و جان خود را بر طبق اخلاص نهاده و برای اسلام انقلاب تقدیم کردند.

گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین بنی احمدی امام جمعه باغستان، کردی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری باغستان و برجعلی، مسئول بسیج و امور ایثارگران شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار و از جانبازان و ایثارگران و فرزندان شهدای شاغل در شهرداری تجلیل شد.

                                                                                     

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.