تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
4

به هیچ عنوان به مشهد سفر نکنید

  • کد خبر : 65065
  • 14 مارس 2020 - 12:24

درخواست مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی از مردم: به هیچ عنوان به مشهد سفر نکنید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز و شرایط اضطراری این استان گفت: از زائران و مسافران درخواستمی کنیم در ایام نوروز به هیچ عنوان به مشهد سفر نکنید. به گزارش روابط عمومی […]

درخواست مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی از مردم:

به هیچ عنوان به مشهد سفر نکنید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز و شرایط اضطراری این استان گفت: از زائران و مسافران درخواستمی کنیم در ایام نوروز به هیچ عنوان به مشهد سفر نکنید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر امروز پنج شنبه ۲۲اسفند ماه ۱۳۹۸ با اعلام این خبر افزود: با وجود این که تمهیدات لازم برایپیشگیری از شیوع کرونا در استان خراسان رضوی اندیشیده شده اما شیوع این ویروس بهگونه ای است که ورود مسافران به استان شرایط را تشدید می کند.
او ادامه داد: به دلیل شرایط اضطراری استان امکان پذیراییاز زائران و مسافران در استان وجود ندارد بنابراین از زائران و مسافران درخواستداریم در ایام نوروز به این استان سفر نکنند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تاکید کرد: درصورتی که مسافران ورودی به استان افزایش یابد، محدودیت‌ها در ورودی‌های استان به ممنوعیت تبدیل خواهد شد.
مکرمی‌فر یادآورشد: هم اکنون در برخی از شهرستان های خراسانرضوی ممنوعیت ورود مسافر از سوی فرمانداران شهرستان‌ها اعلام شده که به زودی اعمالخواهد شد.
گفتنی است: پیش از این استاندار خراسان رضوی شرایط استان رابا توجه به شیوع ویروس کرونا اضطراری برشمرد و از مردم خواست که هشدارها را جدی بگیرند.

منبع:میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی

مطالب دیگر در حوزه میراث  ها را در توریسم پرس دنبال کنید.

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=65065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.