تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
3

بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی برای ایجاد و شور و نشاط در شهر و ارتقای گردشگری

  • کد خبر : 117989
  • 26 فوریه 2024 - 12:24
بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی برای ایجاد و شور و نشاط در شهر و ارتقای گردشگری
سید مسعود حسینی در جلسه شورای معاونین و در حاشیه تودیع و معارفه سرپرستان سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: ما قدردان زحمات و خدمات ارزنده مجموعه عوامل فرهنگی هستیم و انشالله آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید سازمان داریم.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تعلق خاطر به شهرداری داشته باشیم عنوان کرد: شهرداری خانه ماست و موظف به دفاع از این مجموعه گسترده هستیم چرا که شهرداری‌ها اصلی ترین نهاد در ایجاد رضایتمندی مردم هستند.

این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: امیدواریم در انتخابات آینده مجلس دغدغه‌ها، منافع، قوانین و‌ حقوق عامه شهرداری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

این مقام ارشد مدیریت شهری هم در ادامه این جلسه با قدردانی از زحمات هادی بلاغی در سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: ایشان صادقانه در کنار شهرداری بود و علیرغم کمبود منابع و گستردگی و پیچیدگی در حوزه فرهنگی کارها و خدمات خوبی در حوزه های فرهنگی از جمله برگریزان، جشنواره‌های زمستانی ، ۲۲ بهمن ، ثبت جهانی هگمتانه و برنامه‌های فرهنگی در مساجد و بازیهای محلی انجام داد.

وی با آرزوی موفقیت برای محمود رجبی در این پست تصریح کرد: ایشان به عنوان یک چهره فرهنگی در این یکسال کارهای خوبی انجام دادند و همه باید به ایشان کمک کنند تا کارهای مطلوب و بیشتری در حوزه فرهنگی، ایجاد شور و نشاط و گردشگری صورت بگیرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان ، در پایان جلسه از زحمات هادی بلاغی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تقدیر ‌ و محمود رجبی به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب گردید.

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=117989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.