تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1

برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر با دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان

  • کد خبر : 118776
  • 17 آوریل 2024 - 9:41
برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر با دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان
جلسه شورای اسلامی شهر نهاوند با دستگاههای خدمات رسان شهرستان در سالن جلسات شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی، صفی اله خرم آبادی رئیس شورای شهر نهاوند در این جلسه اظهار داشت: پیرو دعوت قبلی این شورا از مسئولین محترم دستگاههای خدمات رسان”فرمانداری نهاوند،اداره برق،اداره آب و فاضلاب، شرکت گاز، شرکت مخابرات و شهرداری” با موضوع اجرای بند ۳۲ ماده ۸۱ وظایف و اختیارات شورا، اشاره میدارد واحدهای شهرستانی کلیه سازمانها و موسسات دولتی و موسسات عمومی غیر دولتی که در زمینه ارائه خدمات شهری وظایفی را به عهده دارند موظف هستند برنامه سالانه خود را در خصوص خدمات شهری که در چارچوب اعتبارات و بودجه سالانه خود تنظیم و به شورا ارائه نمایند.
وی تصریح کرد:جمع آوری نخاله ها و خاکهای مازاد صورت گرفته میبایست پیمانکار مربوطه آنرا در اسرع وقت جمع آوری نماید و در ارتباط با فاضلاب کشی خیابان مهدیه و شهرک شهید حیدری و کوی دکتر حسابی، اداره آب و فاضلاب پیگیری های لازم را اجرایی کند، چرا که خیابانهای اصلی مهدیه نیاز شدید به آسفالت دارد و تا فاضلاب کشی آن انجام نشود امکان روکش آسفالت وجود ندارد.
خرم آبادی در ادامه بیان کرد:جابجایی تیرهای برق که به علت عقب نشینی معابر و شوارع منجر به بروز صدمات و خسارات می گردند، شهرداری و اداره برق با همکاری هم نسبت به این جابجایی ها اقدامات لازم را مبذول نمایند.
وی افزود: ادارات خدمات رسان برنامه زمان بندی با محل حفاری را بصورت مکتوب توسط دستگاههای مربوطه در فصل مناسب به شهرداری اعلام گردد.
رئیس شورای شهر نهاوند در پایان گفت: شهرداری نهاوند در راستای خدمات رسانی مطلوب تر و رضایتمندی همشهریان با راه اندازی کارخانه آسفالت نسبت به اجرای روکش آسفالت در معابر اصلی که از ضروریات است اقدام نماید و با بکارگیری پیمانکاران متعدد در سطح شهر نسبت به لکه گیری آسفالت اقدام نماید.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=118776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.