تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
17

برگزاری جلسه سرپرست شهرداری باغستان با نمایندگان شرکت کاله

  • کد خبر : 92498
  • 26 آوریل 2022 - 8:55
برگزاری جلسه سرپرست شهرداری باغستان با نمایندگان شرکت کاله
شمسایی، سرپرست شهرداری باغستان در جلسه بررسی مسائل و موضوعات حوزه شهرسازی شرکت کاله با اشاره به تاکید موکد رهبری معظم انقلاب به مباحث تولید و اشتغال‌آفرینی، گفت: رویکرد شهرداری باغستان در سال جاری نیز حمایت حداکثری از واحدهای بزرگ تولیدی و سرمایه‌گذاران است.
به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، جلسه بررسی مسائل و موضوعات پرونده شهرسازی شرکت کاله به ریاست شمسایی سرپرست شهرداری باغستان و با حضور نمایندگان این شرکت، معاون فنی و شهرسازی، مسئول واحد درآمد و دبیر کمیسیون ماده ۷۷ برگزار شد.
در این جلسه پیرامون مسائل مختلف پرونده شهرسازی این شرکت به منظور رفع مشکل این واحد بزرگ تولیدی و همچنین احقاق حقوق قانونی شهرداری تبادل نظر و گفتگو شد.
محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان در این جلسه با اشاره به تاکیدات مجدد رهبری معظم انقلاب به سرفصل‌های تولید و اشتغال‌آفرینی در شعار سال، گفت: به قطع رویکرد شهرداری باغستان نیز در سال جاری در کنار اجرای وظایف قانونی و احقاق حقوق عمومی، حمایت حداکثری و مانع‌زدایی از مسیر واحدهای بزرگ تولیدی و سرمایه‌گذاران است و تلاش می‌کنیم تا مشکلات مربوط به حوزه شهرداری این شرکت با تعامل مرتفع شود.

 مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.