تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
2

برگزاری آزمون دوره ضمن خدمت اکسل ویژه کارکنان شهرداری خوی

  • کد خبر : 108185
  • 25 می 2023 - 10:02
برگزاری آزمون دوره ضمن خدمت اکسل ویژه کارکنان شهرداری خوی
مهندس نصراله پور با اشاره به استمرار برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری خوی گفت: ارتقای سطح علمی و دانش تخصصی و بروز رسانی آن قطعا در کنار رشد شاخصهای علمی همکاران، زمینه افزایش خدمات برای شهروندان، پویایی سازمانی و تخصصی‌سازی بیشتر منابع انسانی را در پی خواهد داشت.

به گزارش صنعت و توریسم شهردار خوی گفت: اردیبهشت ماه سال جاری واحد آموزش شهرداری خوی در راستای تحقق اهداف سازمانی پس از سال‌ها احیا شد و برنامه‌های مدون و متنوع آموزشی برای کارکنان و کارشناسان بدنه شهرداری و سازمانهای تابعه در قالب دوره‌های ضمن خدمت جدید و به روز همچنین کارگاه‌های داخل سازمانی تخصصی حوزه‌های مختلف تدوین و در حال اجراست.

وی افزود: دوره‌های ضمن خدمت تاثیر بسزایی در پویایی منابع انسانی داشته و با توجه به سطح تحصیلات تکمیلی کارکنان شهرداری و افزایش فضای علمی و پژوهشی در ساختار سازمانی، توانمندی‌های علمی و تخصصی همکاران را نیز برای ارائه ایده‌ها، طرح‌ها، پژوهش‌ها و پروژه‌های جدید در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌سازد.

مهندس نصراله پور تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا بسته به تحصیلات سطح کارشناسی ارشد و دکترای همکاران، پروژه‌های تحقیقاتی هم کارشناسان و هم دانشجویان دانشگاه‌ها حمایت کرده ضمن فراهم‌سازی زمینه انتشار این پژوهش‌ها، از دانش و اندیشه توسعه گرای متخصصین خارج از بدنه شهرداری نیز در گام‌های توسه شهری بهره‌مند گردیم.

وی همچنین گفت: کارگاه آموزشی نرم‌افزار آفیس با تاکید بر اکسل و بخشی از نرم‌افزار ورد با طی مراحل قانوین و اخذ مجوزهای لازم از اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی از سوی واحد آموزش و مدیریت منابع انسانی شهرداری برای همکاران برگزار شد و پس از پایان بخش آموزشی این نرم افزارها، آزمون ویژه این دوره ضمن خدمت نیز بصورت کتبی برگزار شد.

شهردار خوی اضافه کرد: طی هفته گذشته کارگاه آموزشی اتوماسیون اداری نیز برای همکاران برگزار شد که همچنان در حال ادامه بوده و ظی هفته آتی نیز دوره آموزشی داخل سازمانی تشریح مبانی تعرفه عوارض و منابع تامین درآمدی سال ۱۴۰۲ و بلافاصله دوره آموزشی شهرسازی، درآمد، بازدید و کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز برای کارکنان واحدهای مرتبط برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دوره‌های دیگر پیش بینی شده افزود: بیش از ۱۰ دوره ضمن خدمت و چندین دوره آموزشی داخل سازمانی در حوزه‌های تخصصی، عمومی ویژه ارتقای جایگاه سازمانی و ساختار اداری، حوزه‌های مذهبی، سازمانهای مردم نهاد، عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری پیش بینی شده که با طی مراحل اخد مجوز به تناوب در نیمه اول سال جاری برگزار خواهد شد.

شهردار خوی گفت: بیش از سه دوره کارگاه آموزشی بیش از ۱۶ ساعت برای هر کارگاه در یک ماهه اخیر از سوی واحد آموزش برگزار و گزارش مصور این دوره‌ها در قالب ویژه نامه منتشر شده است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=108185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.